رهبر انقلاب: نیروهای مسلح به معنای واقعی کلمه سپر دفاعی در برابر تهدیدات هستند

رهبر انقلاب: نیروهای مسلح به معنای واقعی کلمه سپر دفاعی در برابر تهدیدات هستند

رهبر انقلاب فرمودند: امروز سازمانهای نیروهای مسلح، ارتش، سپاه، نیروی انتظامی، بسیج به معنای واقعی کلمه سپر دفاعی در برابر تهدیدهای سخت دشمنان بیرونی و درونی هستند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای فرمانده معظم کل قوا صبح امروز(یکشنبه) با مراسم مشترک دانش‌آموختگی دانشجویان دانشگاه‌های افسری نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران ارتباط تصویری برقرار کردند.

اهم بیانات رهبر معظم انقلاب را در ادامه می خوانید؛

* عزیزان من، افتخار نیروهای مسلح ما این است که نیروهای مسلح در کشور عزیز ما حصار و قلعه‌ی مستحکمی هستند برای کشور و ملت.

* همانطور که امیرالمؤمنین فرمود: «فَالْجُنُودُ بِإِذْنِ‌ اللَّهِ‌ حُصُونُ‌ الرَّعِیَّة»؛ این به معنای واقعی کلمه در کشور ما تحقق پیدا کرده و امروز سازمان‌های نیروهای مسلح، ارتش، سپاه، نیروی انتظامی، بسیج به معنای واقعی کلمه سپر دفاعی در برابر تهدیدهای سخت دشمنان بیرونی و درونی هستند.

خبر تکمیل می‌شود…

23215

پست بعدی

نظر کریمی اصفهانی درباره حذف لاریجانی و روحانی از صحنه سیاست/ برخی بیخود زمینه‌سازی می‌کنند

ی اکتبر 3 , 2021
ایلنا نوشت: کنشگر سیاسی اصولگرا با اشاره به شرایط سیاسی کشور و همچنین وضعیت دولت سیزدهم به تحلیل فضای پیش روی جریان اصولگرا و همچنین حذف لاریجانی و روحانی از سپهر سیاست ایران پرداخت. احمد کریمی اصفهانی تحلیل‌گر اصولگرای مسائل سیاسی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، در پاسخ به این […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000