کیهان: فعلا منتظر کاهش تورم در دولت رئیسی نباشید

کیهان: فعلا منتظر کاهش تورم در دولت رئیسی نباشید

کیهان با اشاره به خبرهایی که در باره افزایش تورم و گرانی فزاینده قیمتها منتشر می شود نوشت:تورم مانند تب، نشانه بیماری و پیامد آن است و نه خود بیماری.

در واقع وقتی چرخ تولید به مدت 8 سال از چرخش باز بماند و کارخانه‌ها به حالت تعطیل یا نیمه تعطیل و تعلیق و انتظار در بیایند، دولت در سیاست و تجارت خارجی خود را معطل سه چهار دولت خبیث و بدعهد مثل آمریکا و تروئیکای اروپایی می‌کند و فرصت‌های گسترش شرکای سیاسی و اقتصادی را ضایع کند، و سپس برای جبران هزینه‌های خود به جای اصلاح ساختار اقتصادی دست به جیب مردم (در قالب استقراض از بانک مرکزی، رهاسازی قیمت‌ها و…) شود، طبیعی است که فرصت رشد و رونق اقتصادی را از مردم گرفته و به جای آن، تورم‌های سرسام‌آور را سر سفره مردم بیاورد.

در چنین وضعیتی، علاج تورم قطعاً زمان‌بر است و درمان مؤثر آن منوط به باز گرداندن تدریجی اقتصادکشور به ریل درست است.

23302

پست بعدی

انتقادات تند اصولگرایان علیه یکدیگر چه هدفی دارد؟

ی اکتبر 3 , 2021
شرق نوشت: با قدرت‌گیری اصولگرایان در دولت، مجلس و شوراهای شهر و شهرداری‌ها، انتصاباتی انجام شده که به مذاق برخی دیگر از اصولگرایان خوش نیامده است. آنها برای اعتراض به این عزل‌ونصب‌ها دلیل هم دارند. اما گویا نه عزل‌ونصب‌ها بلکه اعتراض به آنهاست که مسئله‌ساز شده است. نمونه‌هایی از این […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000