واکنش کاربران فضای مجازی به بستری شدن فتحعلی اویسی

واکنش کاربران فضای مجازی به بستری شدن فتحعلی اویسی

روزنامه اعتماد نوشت: محمد شیری، بازیگر شب‌های برره: آقای فتحعلی اویسی چندی پیش بر اثر سکته مغزی به کما رفته و حال خوبی ندارد. او در تهران بستری است و از مردم می‌خواهم برای سلامتی‌اش دعا کنند. این خبر باعث شد در توییتر فارسی کاربران هشتگ «فتحعلی اویسی» را داغ کنند و درباره او بنویسند.

آنچه می‌خوانید منتخبی از این توییت‌هاست.

کاربری نوشت: «در خبرها خواندم که فتحعلی اویسی در پی سکته مغزی به کما رفته و حالش مساعد نیست؛ یهو یاد سریال کمربندها را ببندیم و ملکی ایرلاین افتادم…».

در توییت دیگری می‌خوانیم: «واقعا فتحعلی اویسی 20 سال از زمانه جلوتر بود»

کاربر دیگری به سریال «کمربندها را ببندیم» اشاره کرد و نوشت: «فتحعلی اویسی دیگه چرا رفت کما؟ بابا لعنتی پاشو مثل کمربندها را ببندیم یکم سر رامین داد بزن و به شراره گیر بده، آخه این چه وضعیه ساختی تو؟»

دیگری نوشته است: «هفته پیش بعد مرگ سیامک اطلسی ذکر خیر فتحعلی اویسی تو خونه ما شد و چقدر عجیب که الان خبرش اومده سکته مغزی کرده و تو کماست»

در توییت دیگری آمده است: «فتحعلی اویسی قطعا یکی از معدود شمایل‌های اساسی کمدی تو ایرانه که بسیار کمتر از اونی که باید قدر دید»

البته در ساعات پایانی شب گذشته خبر به کما رفتن فتحعلی اویسی از سوی همسر ایشان تکذیب شد.

بیشتر بخوانید: فتحعلی اویسی به بخش عمومی منتقل شده و حالش مساعد است

۵۸۵۸

پست بعدی

اظهارنظر رییس‌ جدید صداوسیما درباره عادل فردوسی‌پور

ش اکتبر 2 , 2021
ایسنا نوشت: رییس سازمان صدا و سیما گفت: از نظر ما برای فعالیت عادل فردوسی‌پور منعی وجود ندارد و می‌تواند به تلویزیون بازگردد. پیمان جبلی امروز (۱۰ مهر ۱۴۰۰) در سفر به خوزستان اظهار کرد: از نظر ما برای فعالیت عادل فردوسی‌پور منعی وجود ندارد و می‌تواند به تلویزیون بازگردد. […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000