همسر امام موسی صدر درگذشت

همسر امام موسی صدر درگذشت

همسر صبور و یار همواره چشم انتظار امام موسی صدر در سن ۸۳ سالگی دار فانی را وداع گفت.

به گزارش خبرآنلاین طی اطلاع خانواده امام صدر، بانو پروین خلیلی، همسر امام موسی صدر پس از سال‌ها چشم انتظاری برای آزادی امام موسی صدر، ساعتی پیش در لبنان چشم از جهان فروبست.

او یار، همراه و حامی صبور امام موسی صدر در همه‌ی سال‌های فعالیت ایشان در شرایط پیچیده و سختی‌های لبنان و جنگ‌ داخلی بود.

بانو خلیلی پس از ربوده شدن امام صدر گاهی در لبنان و گاهی در ایران همواره چشم به راه آزادی و بازگشت امام صدر از این اسارت طولانی بود.

درگذشت این بانوی صبور و شکیبا را به فرزندان و خانواده و بیت امام موسی صدر، خاندان صدر و خانواده خلیلی تسلیت می‌گوییم و از خداوند علو درجات برای روح بزرگ ایشان مسئلت داریم.

/۶۲۶۲

پست بعدی

ساخت مکانیزم یک قطعه فوق ایمنی خودرو در شرکت قالب های بزرگ صنعتی سایپا

پ سپتامبر 30 , 2021
همزمان با نمایش دستاوردهای خودکفایی شرکت قالب های بزرگ صنعتی سایپا، پروژه ساخت قالب های ریل صندلی به عنوان یکی از قطعات فوق ایمنی خودرو در این شرکت آغاز شد. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از سایپانیوز، مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در حاشیه بازدید از نمایشگاه خودکفایی شرکت قالب […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000