رزمایش «فاتحان خیبر» در منطقه شمال غرب کشور آغاز می‌شود

رزمایش «فاتحان خیبر» در منطقه شمال غرب کشور آغاز می‌شود

امیر حیدری فرمانده نیروی ارتش، رزمایش «فاتحان خیبر» با حضور یگان های زرهی، توپخانه، پهپاد، ‌جنگال و با پشتیبانی آتش بالگردهای هوانیروز فردا در منطقه شمال غرب آغاز می شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش، با اعلام خبر آغاز رزمایش « فاتحان خیبر» گفت: رزمایش «فاتحان خیبر» با حضور یگان های زرهی، توپخانه، پهپاد، ‌جنگال و با پشتیبانی آتش بالگردهای هوانیروز فردا در منطقه شمال غرب آغاز می‌شود.

وی افزود: این رزمایش با حضور بخشی از تجهیزات و توانمندی های رزمی یگان ها و با هدف ارتقای آمادگی رزمی در این منطقه برگزار می شود.

فرمانده نیروی زمینی ارتش با اشاره به برگزاری رزمایش « فاتحان خیبر» در منطقه شمال غرب کشور افزود: رزمایش های نیروهای مسلح ما در این منطقه و نقاط مختلف کشور برابر یک برنامه ریزی دقیق و بر اساس برنامه تقویمی اجرای رزمایش های یگان ها و با هدف آزمایش سلاح ها، تجهیزات و ارزیابی آمادگی رزمی نیروهای مسلح در هر صحنه از جغرافیا و مرزهای جمهوری اسلامی ایران است.

23215

پست بعدی

پروژه مشترک جرج کلونی و برد پیت با اپل

پ سپتامبر 30 , 2021
مهر نوشت: اپل موفق شد تا حقوق فیلمی که قرار است با بازی جرج کلونی و برد پیت ساخته شود را به دست آورد. اپل استودیو امتیاز فیلمی که با بازی برد پیت و جرج کلونی ساخته می‌شود را به دست آورد. این فیلم را جان واتس سازنده «مرد عنکبوتی» […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000