قالیباف انتصاب جبلی را به ریاست سازمان صدا و سیما تبریک گفت

قالیباف انتصاب جبلی را به ریاست سازمان صدا و سیما تبریک گفت

ایرنا نوشت: رییس مجلس شورای اسلامی در پیامی انتصاب پیمان جبلی را به ریاست سازمان صدا و سیما تبریک گفت و از زحمات رییس سابق این سازمان تقدیر کرد.

«محمدباقر قالیباف»‌ در پیامی گفت: انتصاب جنابعالی از سوی رهبر معظم انقلاب( دامه توفیقاته) به ریاست سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی را تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.

رییس مجلس شورای اسلامی افزود: بحمدالله جناب‌عالی از سوابق ارزشمند انقلابی در سطوح مختلف مدیریتی صدا و سیما به همراه تجارب موفق برخوردار می‌باشید و امید است با همت و مدیریت شما شاهد توسعه بخش فنی و تحول در بخش محتوا، غنی سازی برنامه‌ها، ارتقاء سطح آگاهی و معرفت عمومی با توجه به سلیقه‌های مختلف مردم، فعالیت رسانه‌ای قوی و هوشمندانه، حضور موثر رسانه ملی در فضای مجازی، مقابله با امواج تهاجم دشمنان، گسترش روحیه امید و نشاط در جامعه، ترویج سبک زندگی اسلامی _ ایرانی و جلب اعتماد عمومی از طریق رسانه ملی باشیم.

وی در این پیام خاطرنشان کرد: شایسته می‌دانم از زحمات ارزشمند جناب آقای دکتر «عبدالعلی علی‌عسگری» در طول دوران تصدی ریاست سازمان صدا و سیما تقدیر و تشکر نمایم.

23219

پست بعدی

دکتر تمیم‌داری: مدونا، از مولانا چیزی نمی‌فهمد

چ سپتامبر 29 , 2021
احمد تمیم‌داری به مناسبت هشتم مهر، روز بزرگداشت مولوی در گاهشمار ایرانی از مشکلات و معایب ترجمه کلمن بارکس که در جهان به نام «رومی» می‌شناسندش گفت و برداشت کسانی چون مدونا را از اشعار این شاعر، دور از واقعیت دانست. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، «ترجمه رینولد آلین نیکلسون یا […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000