سرلشکر سلامی انتصاب «پیمان جبلی» به ریاست صداوسیما را تبریک گفت

سرلشکر سلامی انتصاب «پیمان جبلی» به ریاست صداوسیما را تبریک گفت

مهر نوشت: فرمانده کل سپاه با صدور پیامی انتصاب «پیمان جبلی» به ریاست سازمان صداوسیما از سوی رهبر معظم انقلاب را تبریک گفت.

سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه با صدور پیامی انتصاب «پیمان جبلی» به ریاست سازمان صداوسیما را تبریک گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

برادر گرانقدر آقای دکتر پیمان جبلی

حسن اعتماد مقام معظم رهبری (مد ظله العالی ) در انتصاب جنابعالی به سمت رئیس سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران که بیانگر تعهد ، شایستگی،کارایی و قابلیت های سرشار آن برادر عزیز است ، موجب خرسندی گردید.

به فضل الهی پیشینه ای درخشان از نقش آفرینی های خستگی ناپذیر در حوزه‌های مختلف رسانه ملی طی سالیان متمادی در تلفیق با عمق آگاهی و اشراف جنابعالی بر واقعیت ها و الزامات موجود در میدان جدال رسانه‌ای در فضای حقیقی و مجازی با امواج خصمانه تحریف دشمن به مدد سرمایه بزرگ نیروی مومن و انقلابی رسانه ملی متضمن موفقیت هوشمندانه آن برادر بهره مند از گوهر اخلاص و روحیه جهادی و مسلح به سلاح تدبیر و تخصص در راهبری این دانشگاه آگاهی بخش و معرفت آفرین در راستای بیانیه گام دوم و مسیر تمدن ساز انقلاب خواهد بود.

با قدردانی از تلاش های صادقانه و مخلصانه آقای دکتر علی عسگری و تبریک این رخداد مبارک، سربلندی و کامیابی جنابعالی در این سنگر حساس و مهم تحت عنایات حضرت بقیه الله الاعظم ( ارواحنا فداه ) و رهنمودهای حکیمانه رهبر عظیم الشأن انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) را از درگاه قادر متعال طلب می کنم.

سرلشکر پاسدار حسین سلامی

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

۲۳۲۱۹

پست بعدی

سرلشکر باقری انتصاب جبلی به ریاست سازمان صداوسیما را تبریک گفت

چ سپتامبر 29 , 2021
باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: رئیس ستادکل نیروهای مسلح با صدور پیامی انتصاب پیمان جبلی به ریاست سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران از سوی رهبر معظم انقلاب را تبریک گفت. سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری رئیس ستادکل نیروهای مسلح با صدور پیامی انتصاب پیمان جبلی به ریاست سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000