لزوم بازگشت ایمن زوار اربعین برای جلوگیری از آسیب کشور

لزوم بازگشت ایمن زوار اربعین برای جلوگیری از آسیب کشور

ایسنا نوشت: یک عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت که وزارت بهداشت باید برای بازگشت ایمن زوار برنامه و فکری داشته باشد چون در غیر این صورت کشور آسیب می بیند.

محمدعلی محسنی بندپی با اشاره به بازگشت زائران اربعین گفت: ستاد ملی مبارزه با کرونا اعلام کرده که در هنگام بازگشت زائران از آنها تست پی سی آر گرفته می شود، این تست سریع خواهد بود با این وجود با توجه به حجم وسیع بازگشت زوار، قطعا باید ستاد کرونا تدبیرات لازمی اتخاذ کند تا افراد مبتلا وارد جامعه نشوند.

وی اضافه کرد: باید جلوی ورود افراد مبتلا به کرونا به کشور گرفته شود که برای این مهم باید ستاد کرونا برنامه ای برای بازگشت ایمن زوار داشته باشد در غیر این صورت کشور آسیب می بیند.

این عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مردم تاکنون پروتکل ها را رعایت کرده و بسیاری واکسن زده اند و برای آنکه مجددا شاهد شیوع گسترده این ویروس نباشیم باید از زائران تست پی سی آر گرفته شده و حتی برای گرفتن تست پایگاه هایی در مناطق مرزی مستقر شوند، تا افراد مشمول و مبتلا از افراد سالم جدا شده که کشور مجددا وارد پیک بعدی نشود.

۴۷۲۳۳

پست بعدی

چگونه واکسن آنفلوآنزا دریافت کنیم؟

چ سپتامبر 29 , 2021
ایسنا نوشت: نایب رییس انجمن داروسازان ایران درباره وضعیت توزیع واکسن آنفلوآنزا در داروخانه ها و نحوه ارائه آن به مردم توضیح داد. دکتر علی فاطمی درباره وضعیت توزیع واکسن آنفلوآنزا در داروخانه‌ها، گفت: در حال حاضر دو شرکت پخش در حال توزیع واکسن آنفلوآنزا هستند که از داروخانه‌ها سفارش […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000