توصیه مهم جوکار به جوانان برای حضور در فضای مجازی

توصیه مهم جوکار به جوانان برای حضور در فضای مجازی

فارس نوشت: رئیس کمیسیون شوراهای مجلس گفت: جوانان و به ویژه دانشجویان باید با حضور فعال در فضای مجازی به شفاف‌سازی درباره تهاجم رسانه‌ای دشمن و نیز تشریح واقعیات در مورد انقلاب اسلامی بپردازند.

محمد صالح جوکار نماینده مردم یزد در مجلس با اشاره به فرمایشات اخیر رهبر معظم انقلاب خطاب به دانشجویان گفت: واقعه عاشورا، واقعه بسیار مهمی بود و کار عظیمی در کربلا صورت گرفت، اما آنچه که این واقعیت مهم و بزرگ را جهانی ساخت، کارها و اقدامات حضرت زینب(س) بود که چهره واقعی بین امیه را آشکار ساخت.

وی افزود: جوانان و به ویژه دانشجویان در عصر حاضر نیز باید با حضور فعال در فضای مجازی به تشریح واقعیات در مورد انقلاب اسلامی بپردازند و مقابله با فضاسازی‌های رسانه‌ای دشمن را در دستورکار خود قرار دهند.

رئیس کمیسیون شوراهای مجلس اظهار داشت: ما مسیر سخت اما مهمی را با تکیه بر توان خود از ابتدای پیروزی انقلاب تاکنون پشت سر گذاشته‌ایم. از تحریم قومیت‌های مختلف توسط دشمن گرفته تا جنگ تحمیلی 8 ساله و بعد از آن هم بحث تحریم‌های اقتصادی را داشته‌ایم.

جوکار خاطرنشان کرد: در کنار همه این فشارها و تحریم‌ها دشمن با فضاسازی گسترده در فضای مجازی و در حوزه رسانه سعی دارد تا مردم ما و به ویژه جوانان را از مسیری که انقلاب در پیش گرفته باز دارد.

وی افزود: در شرایط فعلی وظیفه مهم همه جوانان و به ویژه دانشجویان این است که با حضور فعال در فضای مجازی به مقابله به این فضاسازی رسانه‌های دشمن بپردازند و از طرف دیگر دستاوردها و واقعیات انقلاب اسلامی را برای همگان تشریح کنند.

23219

پست بعدی

زندگی حسینی؛ کتاب یادداشت‌های عاشورایی محمدرضا زائری

س سپتامبر 28 , 2021
چاپ سوم کتاب «زندگی حسینی» از مجموعه یادداشت‌های عاشورایی محمدرضا زائری منتشر شد. به گزارش خبرآنلاین، چاپ سوم کتاب «زندگی حسینی» به قلم محمدرضا زائری از سوی انتشارات خیمه منتشر شد.در بخشی از مقدمه این کتاب آمده است: « نفس‌کشیدن در ذکر فضیلت‌ها و منقبت‌های او، آه دردمندانه برآوردن در […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000