زائرین کرونا مثبت در مرزها قرنطینه می‌شوند؟ / وزیر کشور پاسخ داد

زائرین کرونا مثبت در مرزها قرنطینه می‌شوند؟ / وزیر کشور پاسخ داد

تسنیم نوشت: وزیر کشور با تاکید بر اینکه باید تست از زائرین در مرزهای زمینی و فرودگاه‌ها از سوی مسئولین به صورت دقیق انجام شود گفت: پلیس برنامه‌ریزی لازم را برای یک طرفه کردن جاده‌ها برای بازگشت زائرین در نظر خواهد گرفت.

احمد وحیدی وزیر کشور امروز (دوشنبه 5 مهر) در نشست مسئولان ستاد مرکزی اربعین درباره آخرین وضعیت آمادگی وزارتخانه به منظور بازگشت زائرین اظهار داشت: برای اطمینان از روند صحیح بازگشت زائرین ایرانی از عراق این جلسه تشکیل شده و کمیته ها و دستگاه های زیادی در این نشست حضور داشتند.

وی افزود: در این نشست درباره لزوم رعایت مسائل بهداشتی هنگام بازگشت زائرین و تست‌های فوری بحث شد و افرادی که تست آنها مشکل دارد باید در محل خاصی تحت قرنطینه قرار گیرند.

وحیدی: زائرین کرونا مثبت در مرزها قرنطینه می‌شوند

وزیر کشور تصریح کرد: آنها دسته از زائرانی که با هواپیما به ایران بازمی‌گردند باید 2 دوز واکسن را تزریق کرده و تستهای آنها باید در فرودگاه مبداء کنترل شود.

وحیدی اضافه کرد: در موضوع حمل و نقل زمینی هم در این نشست بحث شد و مقرر شد که پیش بینی‌های لازم درباره حمل و نقل ریلی هم اقداماتی صورت گیرد.

وی اظهار داشت: پیش بینی تغذیه و پشتیبانی از زائرین و توزیع آب آشامیدنی و غذای مختصر هم در مرزها شده است.

وزیر کشور عنوان کرد: اگر لازم باشد به تشخیص پلیس قرار است محدودیت‌های ترافیکی در برخی نقاط در نظر گرفته شود.

2323

پست بعدی

نظر یک فعال سیاسی درباره آینده احزاب اعتدالگرا / لاریجانی دارای روحیات دبیرکلی حزب نیست

د سپتامبر 27 , 2021
باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: فعال سیاسی اصولگرا درباره برخی مسائل مربوط به احزاب اعتدالگرا توضیحاتی داد. حسین کنعانی مقدم دبیرکل حزب سبز در گفت‌وگویی با اشاره به حفظ روند جریان اعتدالی به ریاست علی لاریجانی یا حسن روحانی بیان کرد: معتقدم که آقای روحانی قرار بود تداوم راه مرحوم آیت‌الله […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000