قادری:۱۸ میلیارد دلار ارز دولتی برای واردات کالاهای اساسی نیاز است

قادری:۱۸ میلیارد دلار ارز دولتی برای واردات کالاهای اساسی نیاز است

تسنیم نوشت: عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس از اختصاص ۶ میلیارد دلار ارز ۴۲۰۰ تومانی در شش ماه اول سال برای واردات کالاهای اساسی خبر داد.

جعفر قادری عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس، با اشاره به تشکیل کمیته ای بین دولت و مجلس برای بررسی فسادهای رخ داده در ارز 4200 تومانی برای واردات کالاهای اساسی، گفت: جمع بندی بر این بود که تا پایان سال 8 میلیون دلار ارز 4200 تومانی برای واردات کالاهای اساسی کفایت می کند.

وی با اعلام اینکه در 6 ماه گذشته حدود 6 میلیارد دلار ارز 4200 تومانی برای واردات کالاهای اساسی اختصاص داده شده است، ادامه داد: طبق برآوردهای اولیه حدود 18 میلیارد دلار ارز دولتی برای واردات کالاهای اساسی در سال جاری نیاز است.

نماینده شیراز در مجلس تصریح کرد: باید درباره اختصاص ارز به کالاهای که به صورت یارانه ای به دست مردم نمی رسد تجدید نظر کرد و ارز اختصاص داده شده به آنها را حذف کرد.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس عنوان کرد: با توجه به مباحثی که درباره ارز یارانه ای رخ داد و فسادهای در این زمینه ایجاد شد به اعتقاد بنده باید به کالاهای این ارز تخصیص داده شود که بدون مشکل در اختیار مردم و قشر آسیب‌پذیر جامعه قرار گیرد.

23215

پست بعدی

«پل‌ دونفره» بهترین فیلم جشنواره‌ بروکسل شد

ش سپتامبر 25 , 2021
فیلم کوتاه داستانی «پل دونفره» به نویسندگی و کارگردانی حمید وطن‌پرست عنوان بهترین فیلم کوتاه جشنواره بین‌المللی بروکسل بلژیک را دریافت کرد. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، این فیلم همچنین پیش‌تر در آغاز پخش بین‌الملل خود، یکی از آثار منتخب جشنواره‌ی paradise در کشور مجارستان بود. فیلم کوتاه «پل دونفره» موضوعی […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000