پرویز فلاحی‌پور در «بی‌نشان» خبرنگار شد

پرویز فلاحی‌پور در «بی‌نشان» خبرنگار شد

پرویز فلاحی‌پور بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون در سریال «بی‌نشان» نقش خبرنگاری پیشکسوت را بازی خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، تصویربرداری سریال تلویزیونی «بی‌نشان» به کارگردانی راما قویدل و تهیه‌کنندگی مرتضی رزاق‌کریمی این روزها در مرکز شهر تهران ادامه دارد.

همچنین با گذشت ۱۵ روز از تصویربرداری، پرویز فلاحی‌پور به عنوان بازیگر نقش اصلی مرد در این پروژه به تازگی جلوی دوربین رفته است.

پرویز فلاحی‌پور در «بی‌نشان» نقش خبرنگار پیشکسوتی با نام «شهاب» را ایفا می‌کند که همچنان در تلاش است کار خود را متعهدانه انجام بدهد و به اصول و تعهد خود به عنوان یک فعال رسانه وفادار بماند.

مجید واشقانی و نیلوفر پارسا ۲ بازیگری هستند که پیش از این سریال با ایفای نقش آنها در غرب تهران آغاز شده بود. اسامی دیگر نقش‌آفرینان این پروژه که جزو بازیگران مطرح سینما و تلویزیون محسوب می‌شوند، به مرور اعلام خواهد شد.

این سریال ۳۰ قسمتی به نویسندگی مشترک آزیتا ایرایی و مهدی حمزه برای پخش از شبکه سه سیما ساخته می‌شود.

۵۸۵۸

پست بعدی

صفدر محمود، نویسنده و مورخ پاکستانی درگذشت

ش سپتامبر 25 , 2021
ایبنا نوشت: صفدر محمود، نویسنده، مورخ، شخصیت فرهنگی و علمی معروف پاکستان در سن ۷۷ سالگی درگذشت. صفدر محمود، مقاله نویس، نویسنده، روزنامه نگار، مورخ، وزیر سابق فدرال و از جمله شخصیت‌های علمی و فرهنگی پاکستان وزیر سابق فدرال دیروز جمعه 2 مهر در سن ۷۷ سالگی درگذشت. او در […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000