تعبیر جالب امیر آشتیانی از دانش‌آموزان/ دانش‌آموزان ما از تبار شهید حججی‌ها هستند

تعبیر جالب امیر آشتیانی از دانش‌آموزان/ دانش‌آموزان ما از تبار شهید حججی‌ها هستند

ایسنا نوشت: وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: دانش‌آموزان ما ذخیره‌های راهبردی و استراتژیک جمهوری اسلامی هستند و قرار است ما را به تمدن اسلامی برسانند.

امیر آشتیانی طی سخنانی در آیین آغاز سال تحصیلی جدید در مدرسه ایمان مجتمع مسکونی شهید چمران با اشاره به اینکه تربیت و آموزش کار انبیاء و اولیای الهی است، اظهار کرد: باید به سوی علم شتافت و جهل را کنار زد و به علم عمل کرد. کسانی که به دنبال علم می‌روند و عمل می‌کنند مانند امام راحل و شهدای انقلاب و دفاع مقدس به دنبال عمل بودند تا از علم خود استفاده کنند.

وی افزود: دانش‌آموزان امروز ما از تبار شهید حججی‌ها هستند و آینده‌سازان این کشورند و باید به این دید به آنان نگاه کنیم. همه شهدای ما این آرزو را داشتند که شهید شوند و این دنیا برایشان اصل نبود.

وزیر دفاع یادآور شد: این افراد دنبال پست و مقام و جایگاه نبودند و به دنبال ادای تکلیف خود بودند. ما باید بدانیم دانش‌آموزان ما ذخیره‌های راهبردی و استراتژیک جمهوری اسلامی هستند و قرار است ما را به تمدن اسلامی برسانند.

آشتیانی تاکید کرد: ما باید با عشق و محبت اعتماد این دانش‌آموزان را جلب کنیم که اگر چنین نشود و آنان به ما اعتماد نکنند مسیر آموزش سخت می‌شود. ما باید به آنان اختیارات بدهیم تا تصمیم‌ بگیرند و نظر بدهند.

وی یادآور شد: باید واقع‌بینی و درک درست از ظرفیت‌های دانش‌آموزان داشته باشیم و بدانیم علایق و سلایق آنان متفاوت است و از آنان باید همان چیزی را که علاقمندند بخواهیم که اگر جز این باید آنان در آینده با مشکل مواجه می‌شوند.

وزیر دفاع ادامه داد: فرزندانمان را باید با توجیه، قانع‌ کردن و دلیل آوردن با خود همراه کنیم اگر والدین با زور و اجبار برخورد کنند مسیر طی نخواهد شد اما اگر مسیر تربیت درست طی شود از آنان قاسم سلیمانی‌ها و حججی‌ها ساخته می‌شود.

23215

پست بعدی

آخرین وضعیت طرح شفافیت آرای نمایندگان/ پیگیری می‌کنیم در اولویت قرار گیرد

ش سپتامبر 25 , 2021
مهر نوشت: نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: طرح شفافیت آرای نمایندگان در اولویت دستور کار صحن مجلس قرار خواهد گرفت. مالک شریعتی در صفحه شخصی خود در توییتر درباره آخرین وضعیت طرح شفافیت آرای نمایندگان، نوشت: امروز در مجلس بحرینی، رئیس کمیسیون آیین‌نامه داخلی مجلس را دیدم، […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000