دیدار فرمانده نیروی هوایی ارتش با خانواده‌های شهیدان ستاری و اقبالی دوگاهه

دیدار فرمانده نیروی هوایی ارتش با خانواده‌های شهیدان ستاری و اقبالی دوگاهه

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: امیر سرتیپ واحدی با خانواده‌های شهیدان ستاری و اقبالی دوگاهه دیدار کرد و گفت: خانواده‌های معظم شهدا مایه برکت برای انقلاب اسلامی و ملت ایران هستند

امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش صبح امروز (جمعه) به مناسبت هفته دفاع مقدس با حضور در منزل شهیدان سرلشکر منصور ستاری و سرلشکر خلبان علی اقبالی دوگاهه، ضمن دیدار و گفت‌وگو با خانواده‌های معظم این شهدا، فرا رسیدن هفته دفاع مقدس را تبریک گفت و از صبوری همسران این شهیدان تجلیل کرد.

فرمانده نیروی هوایی ارتش در این دیدارها، با تجلیل از مقام شامخ شهیدان ستاری و اقبالی دوگاهه، خطاب به همسران این شهدا، گفت: همسران شما در هشت سال جنگ دفاع مقدس با شرکت در عملیات‌ها و مناطق عملیاتی و جبهه‌های نبرد حق علیه باطل با دشمنان متجاوز به خاک ایران اسلامی مبارزه کردند تا امروز ایرانی سربلند و سرافراز داشته باشیم.

وی افزود: بدون شک پشتیبانی و حمایت‌های معنوی شما از همسرانتان در دفاع مقدس همپای تلاش مجاهدت‌های رزمندگان در جبهه‌ها بود که شایسته تقدیر و تجلیل هر روزه است.

امیر واحدی با بیان اینکه تربیت فرزندان صالح، موفق و نخبه از دیگر مجاهدت‌های ارزشمند شما در این دوران بود، خاطرنشان کرد: شما همسران فداکار در نبود این عزیزان، فرزندی شایسته به جامعه اسلامی تحویل داده‌اید که امروز در بخش‌های مختلف ایران اسلامی به خدمت رسانی مشغول هستند و باعث افتخار نیروی الهی هوایی و ادامه دهنده راه شهدا و پدرانشان شده‌اند.

وی با بیان اینکه خانواده‌های معظم شهدا مایه برکت برای انقلاب اسلامی و ملت ایران هستند، تاکید کرد: بسیاری از دستاوردهای انقلاب مرهون مجاهدت‌های شهدا و صبر و بصیرت خانواده‌ها و دعای خیر این عزیزان است.

در این دیدار، حجت الاسلام سید احمد قاضی، رئیس اداره عقیدتی سیاسی، و دیگر مسئولان فرمانده نیروی هوایی ارتش را همراهی کردند.

گفتنی است، همزمان با سومین روز از هفته دفاع مقدس و در اقدامی مشابه فرماندهان و مسئولان یگان‍های تابعه ننیروی هوایی ارتش با ۵۰ نفر از خانواده‍های معظم شهدا در سطح کشور دیدار خواهند کرد.

23219

پست بعدی

نخستین شهید نیروی دریایی را بشناسید/ حماسه‌ مقاومت در خرمشهر تا فتح اطلس

ج سپتامبر 24 , 2021
باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: یکی از شهدای نیروی دریایی ارتش در دوران جنگ تحمیلی به نخستین شهید این نیرو در آن دوران لقب گرفته است. دوران هشت ساله جنگ تحمیلی و دفاع مقدس عرصه‌ای بود که همه اقشار مختلف مردم از جمله جوانان در آن حضور پیدا کردند و با […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000