وزیر بهداشت: با تزریق ۴۸ میلیون دوز واکسن، عقب‌ماندگی ۹ ماهه جبران شد

وزیر بهداشت: با تزریق ۴۸ میلیون دوز واکسن، عقب‌ماندگی ۹ ماهه جبران شد

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به اقدامات دولت سیزدهم در خصوص کرونا، گفت: ۴۸ میلیون دُز واکسن کرونا در کشور تزریق شده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از وبدا، دکتر بهرام عین اللهی شامگاه پنجشنبه در نشست شورای اداری شهرستان دهلران افزود: یکی از اقدامات مهم دولت در این چند ماه اخیر بحث واکسیناسیون بود که عقب ماندگی ۹ ماهه گذشته را جبران کرد.

وی به مشارکت مردم در پیشبرد امور از ابتدای انقلاب تا کنون اشاره کرد و افزود: در بحث واکسیناسیون نیز مردم بخوبی عمل کردند و امیدواریم شاهد ریشه کنی کرونا باشیم.

وی به نشست شانگهای هم اشاره کرد و گفت: دومین موفقیت دولت بعد از واکسیناسیون کرونا، عضویت جمهوری اسلامی در پیمان شانگهای بود که نقش مهمی در رشد اقتصادی دارد.

۴۷۲۳۱

پست بعدی

رییسی: ایلام ظرفیت‌های زیادی برای پیشرفت دارد/ امیدوارم این سفر گام مهمی برای ایجاد شتاب در توسعه استان باشد

ج سپتامبر 24 , 2021
رئیس جمهور با بیان اینکه استان ایلام ظرفیت‌های زیادی برای پیشرفت و توسعه دارد، گفت: امیدواریم این سفر گام‌ مهمی درجهت رفع محرومیت‌ها و ایجاد شتاب در توسعه استان باشد. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، سید ابراهیم رئیسی روز جمعه در فرودگاه ایلام […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000