شفافیت‌آرای نمایندگان مطالبه مردم است/ بررسی لایحه رتبه‌بندی معلمان در صحن مجلس

شفافیت‌آرای نمایندگان مطالبه مردم است/ بررسی لایحه رتبه‌بندی معلمان در صحن مجلس

تستیم نوشت: نماینده اصفهان در مجلس گفت: طرح شفافیت و لایحه رتبه بندی معلمان، بر روی سامانه نمایندگان جهت ثبت پیشنهاد بارگذاری شده و این بدان معناست که بزودی این طرح و لایحه در دستورکار صحن علنی قرار می گیرد.

عباس مقتدایی نماینده اصفهان در مجلس شورای اسلامی، گفت: طرح شفافیت و لایحه رتبه بندی معلمان، بر روی سامانه نمایندگان جهت ثبت پیشنهاد بارگذاری شده و این بدان معناست که بزودی این طرح و لایحه در دستورکار صحن علنی قرار می گیرد و دیگر به تعبیری انتظار در خصوص این دو، به سر آمده است.

وی افزود: پس از پایان زمان ثبت پیشنهادات، این طرح در دستورکار صحن علنی قرار می گیرد.

نماینده اصفهان در مجلس با بیان اینکه طرح شفافیت آرای نمایندگان و لایحه رتبه بندی معلمان از مطالبات جدی عموم مردم است، عنوان کرد: ان شا الله با تصویب این طرح و لایحه، شاهد تحولی مثبت در حوزه های مختلف خواهیم بود.

نایب رئیس کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس اظهار داشت: شخصا تمام تلاش خود را برای تصویب طرح شفافیت و لایحه رتبه بندی معلمان بکار خواهم گرفت و سایر همکاران نیز چنین عقیده ای دارند.

23215

پست بعدی

ملوین ون‌پیبلز درگذشت / مردی که در برابر مدیران سفید هالیوود ایستاد

پ سپتامبر 23 , 2021
مهر نوشت: سینمای سیاهپوستان آمریکا یکی از نمادهای شاخص خود را از دست داد. ملوین ون پیبِلز کارگردان پیشتاز آفریقایی آمریکایی و یکی از نمادهای سینمای سیاهپوستان در ۸۹ سالگی از دنیا رفت. ون پیبلز که پدر ماریو ون پیبلز بازیگر و کارگردان است، سه‌شنبه شب در خانه‌اش در منهتن […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000