تذکر به وزیر کشور برای جلوگیری از سرگردانی زائران اربعین

تذکر به وزیر کشور برای جلوگیری از سرگردانی زائران اربعین

فارس نوشت: حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی در تذکری به احمد وحیدی وزیر کشور خواستار هماهنگی دستگاه‌های ذیربط برای جلوگیری از سرگردانی زائران اربعین شد.

متن کامل تذکر نماینده مردم شاهین‌شهر به وزیر کشور به شرح زیر است:

خلاصه تذکر: ضرورت هماهنگی لازم بین دستگاه‌های متولی در ستاد مرکزی اربعین حسینی و جلوگیری از سرگردانی مشتاقان زیارت اربعین

شرح تذکر: جناب آقای وزیر! در حالی که چند روزی بیشتر تا برگزاری آئین سیاسی معنوی و حماسی اربعین باقی نمانده است و دلهای مشتاق میلیون‌ها عاشق اهل‌بیت عصمت و طهارت بی‌تاب حضور در این رستاخیز بزرگ و مقدمه‌ساز حکومت جهانی مهدوی است، هنوز هماهنگی‌های لازم میان دستگاه‌های متولی عضو ستاد مرکزی اربعین از جمله وزارت بهداشت، وزارت راه و شهرسازی، وزارت امور خارجه و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به وجود نیامده و علی‌رغم اطلاع‌رسانی‌های صورت گرفته، عاشقان حضرت اباعبدالله الحسین علیه‌السلام در سرتاسر میهن اسلامی‌مان گرفتار نابسامانی‌های فراوانی برای عزیمت به این سفر هستند.

23215

پست بعدی

اولین نمایش جهانی دیوار «دیوار» در کانادا

چ سپتامبر 22 , 2021
همزمان با نخستین نمایش بین المللی فیلم کوتاه «دیوار» به کارگردانی صادق یاری از پوستر این فیلم با طرحی از شایان شفابخش رونمایی شد. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، فیلم کوتاه «دیوار» به کارگردانی صادق یاری و تهیه کنندگی مهدی یاری در دومین فستیوال HECFF با موضوع محیط‌ زیست انسانی در […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000