پایگاه خبری گیتی تصویر، راه‌اندازی شد

پایگاه خبری گیتی تصویر، راه‌اندازی شد

ساتیار امامی، مدیر سایت گیتی تصویر، تاکید کرد هدفش از راه‌اندازی این پایگاه خبری، اگرچه تامین نیازِ رسانه‌های حرفه‌ای در زمینه عکس و فیلم است، ولی محتوای آن، در دسترس علاقه‌مندان و عموم مردم هم قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، ساتیار امامی، عکاس شناخته شده مطبوعات و رسانه‌های کشورمان، سایت گیتی تصویر را راه‌اندازی کرد.

گیتی تصویر، اولین پایگاه خبری مستقل مبتنی بر تصویر است که با هدف تمرکز بر تولید محتوای جذاب و مورد نیاز رسانه‌ها، برای عموم تشکیل شده است.

امامی درباره راه‌اندازی این سایت توضیح داد: «تغییر مدیران سیاسی فعال در رسانه‌ها همیشه باعث شده که پروژه‌های مورد علاقه‌ام در این سال‌ها نیمه‌کاره بماند؛ بنابراین تصمیم گرفتم خودم آستین بالا بزنم؛ البته می‌دانم قدم در راه سختی گذاشته‌ام.»

مدیرمسئول پایگاه گیتی تصویر افزود: «ارتباط نزدیک و همکاری با بیش از صد عکاس در رسانه‌های مختلف طی این سال‌ها باعث شده که شبکه ارتباطی خوبی برای تولید محتوا در اختیار داشته باشیم. به گمانم خیلی از دوستان و همراهانم در این سال‌ها مثل من از تغییر مدیران و سیاست‌های رسانه‌ای دلگیر هستند و بسیاری از همکارانم در این پایگاه، هم‌دلانه در کنارم هستند.»

او ادامه داد: «البته بخشی از کار تولیدی این پایگاه خبری همچنان به شکل ثبت سفارش و حسب درخواست خواهد بود اما بخش اصلی گیتی ایمیجز در دسترس عموم هست و علاقه‌مندان می‌توانند گزارش‌های تصویری و عکس‌های خبری را دنبال کنند.»

این عکاس باسابقه و شناخته شده، همچنین توضیح داد: «با توجه به افزایش ظرفیت تولید در رسانه‌ها، علاوه بر عکس، محتوای چند رسانه‌ای و فیلم هم ارائه خواهیم کرد. یکی دیگر از ظرفیت‌های پیش‌بینی شده در این پایگاه، نقد و تحلیل و یادداشت درباره تصویر و عکاسی و هنرهای تجسمی و دیداری خواهد بود.»

ساتیار امامی در پایان گفت: «امیدوارم پایگاه چندرسانه‌ای گیتی تصویر به فضایی برای ارتباط بهتر با همکاران عکاس تبدیل شود و علاوه بر دوستان عزیزی که سال‌هاست افتخار همکاری با آن‌ها را دارم؛ زمینه ارتباط و آشنایی‌ام با علاقه‌مندان مستعد و با تجربه را که هنوز ناشناخته مانده‌اند و هر روز در گوشه گوشه این کشور پهناور، مشغول ثبت لحظه‌ها و مستند کردن زندگی هستند، فراهم کند.»

پایگاه گیتی تصویر، از روز جمعه ۲۶ شهریور آغاز به کار کرده است.

پایگاه خبری گیتی تصویر، راه‌اندازی شد

۵۷۵۷

پست بعدی

رئیسی: آزادی در کوله پشتی سربازان بیگانه جا نمی شود/ به وعده آمریکا اطمینان نداریم

س سپتامبر 21 , 2021
رئیس جمهور با بیان اینکه صلح و امنیت پایدار در گرو اجرای عدالت است و دستیابی به عدالت و آزادی صرفاً از مسیر تأمین حقوق همه ملت‌ها محقق می‌شود،‌گفت: هرگونه نقض حقوق ملت‌ها، بیش از همه چیز صلح و امنیت جهانی را به مخاطره می‌اندازد. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000