شورای نگهبان فرا رسیدن هفته دفاع مقدس را تبریک گفت

شورای نگهبان فرا رسیدن هفته دفاع مقدس را تبریک گفت

شورای نگهبان در بیانیه‌ای با گرامیداشت یاد و خاطره امام شهیدان و شهدای جنگ تحمیلی، فرا رسیدن هفته دفاع مقدس را تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای نگهبان، در بیانیه شورای نگهبان به مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس، آمده است: هشت سال دفاع مقدس و رشادت‌های جوانان و مردمان این سرزمین، قله رفیع عشق به انقلاب اسلامی و نقطه اوج ایثار و تبلور زیباترین صفات انسانی بود. درود خداوند بر شهیدان راه حق و رزمندگان غیوری که در مقابل دشمنان تا دندان مسلح ایستادند و تاریخ‌ساز شدند.

شورای نگهبان در این بیانیه یادآور شد: هفته دفاع مقدس فرصتی است برای یادآوری و بازشناسی حماسه عظیمی که فرزندان برومند این مرز و بوم خلق کرده و قدرت پوشالی سلطه‌گران را با اراده‌ای مستحکم و ایمانی راسخ به شکست کشانده و یکی از عبرت‌های بزرگ تاریخ معاصر را ثبت کردند.

این شورا در بیانیه خود خاطرنشان کرد: این رویداد عظیم با آثار و برکات بی‌شمار خود به منزله گنجینه‌ای ارزشمند و هویت‌ساز، باید برای همیشه زنده بماند و هدایت‌بخش نسل‌های بعدی این سرزمین و حتی ملت‌های آزاده منطقه و جهان قرار گیرد، چه اینکه امروزه بسیاری از آزادگان منطقه با الگوگیری از رشادت‌هایی که رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس به نمایش گذاشتند، در مقابل آمریکای جنایتکار و اذنابش ایستاده‌ و مشق مقاومت می‌نمایند.

شورای نگهبان با گرامیداشت یاد و خاطره امام شهیدان و شهدای هشت سال دفاع مقدس، فرا رسیدن این هفته را به ملت ایران به ویژه رهبر معظم انقلاب، جانبازان، آزادگان، خانواده‌های معزز شهدا و رزمندگان تبریک و تهنیت عرض کرده است.

23215

پست بعدی

سارا باقری، بازیگر «افرا»: صبور باشید/ سریال هنوز به اوج نرسیده

س سپتامبر 21 , 2021
میزان نوشت: بازیگر سریال تلویزیونی «افرا» گفت: اگرچه قصه سریال «افرا» پر از فراز و نشیب‌های روایی است، اما می‌طلبد به آن فرصت دهیم چرا که هنوز به اوج خود نرسیده و باپیشرفت آن مخاطب با ماجراهایی جدید و جالب مواجه خواهد شد. سارا باقری درباره ایفای نقش در سریال […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000