توصیه های یک نماینده مجلس به دولت در حوزه مسائل اقتصادی

توصیه های یک نماینده مجلس به دولت در حوزه مسائل اقتصادی

ایسنا نوشت: یک عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: مردم در حوزه معیشت با مشکل مواجه هستند و منتظر نتیجه اجرایی شدن برنامه های دولت در این حوزه هستند.

اصغر سلیمی با اشاره به ضرورت کنترل قیمت کالاهای اساسی در بازار، بیان کرد: وزرای دولت و رییس جمهور شروع خوبی داشته و نظارت میدانی وزرا و حضور رییس جمهور در بین مردم و شنیدن مستقیم مشکلات تولید کنندگان قطعا برای آینده اقتصادی کشور مفید خواهد بود.

وی در ادامه اظهار کرد: اما لازم است وزرا در اسرع وقت معاونین و مدیران استانی خود را تعیین کرده و سریع تر به سمت اجرای برنامه های خود به ویژه در حوزه اقتصادی حرکت کنند. از سوی دیگر لازم است سریع تر استانداران در همه استان ها تعیین شوند تا با هماهنگی لازم مدیران استانی از سوی وزرا نیز تعیین گردند.

نماینده مردم سمیرم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: فرصت کم است و مردم انتظار دارند هرچه سریع تر تعهداتی که دولتمردان در حوزه مسائل اقتصادی داده اند، اجرایی شود. امروز مردم در حوزه معیشت با مشکل مواجه هستند و منتظر نتیجه برنامه های دولت در این حوزه هستند.

وی در ادامه تاکید کرد: انتظار می رود تیم اقتصادی دولت هرچه سریع تر با هماهنگی و همفکری گام برداشته و با بهره گیری از نظرات کارشناسان و نخبگان این حوزه به سمت حل مسائل اقتصادی مردم حرکت کند.

23215

پست بعدی

جایزه اِمی برای «تاج» و «گامبی وزیر» / بهترین‌های تلویزیون معرفی شدند

د سپتامبر 20 , 2021
مهر نوشت: ساعتی پیش (شب پیش به وقت آمریکا) مراسم امی ۲۰۲۱ برگزار شد تا بهترین‌های تلویزیونی آمریکا را معرفی کند. نتفلیکس با دو سریال «تاج» و «گامبی وزیر» که بهترین سریال‌های تلویزیونی شدند، برنده بزرگ مراسم اهدای جوایز امی ۲۰۲۱ شد. در مراسم دیشب «تاج»، «تد لاسو» و «مِر […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000