دستور فوری وزیر کشور برای پیگیری درمان نوجوان فداکار ایذه‌ای

دستور فوری وزیر کشور برای پیگیری درمان نوجوان فداکار ایذه‌ای

ایرنا نوشت: وزیر کشور در تماس با استانداران اصفهان و خوزستان، خواستار پیگیری عاجل درمان «علی لندی» نوجوان فداکار ایذه‌ای و رسیدگی به خانواده او برای تامین هزینه‌های درمان این نوجوان ایثارگر شد.

احمد وحیدی در تماس با عباس رضایی استاندار اصفهان به وی ماموریت داد تا با حضور مستقیم در بیمارستان، وضعیت درمانی نوجوان فداکار ایذه ای را پیگیری و نتیجه را به وزیر کشور گزارش کند.

وزیر کشور همچنین در تماس، با صادق خلیلیان استاندار خوزستان به وی ماموریت داد تا ضمن رسیدگی به وضعیت خانواده علی لندی تا حد امکان هزینه‌های درمان وی از طرف استانداری تامین گردد.

در پی وقوع آتش‌سوزی در یکی از محلات شهر ایذه که منجر به گرفتاری دو زن میان‌سال و مسن در آن خانه شد، علی لندی نوجوان ۱۵ ساله، پیش از رسیدن نیروهای امداد رسان و آتش‌نشانی به محل، با فداکاری به دل آتش زد تا دو نفر نیازمند را نجات دهد. میزان سوختگی این نوجوان فداکار، وی را راهی بیمارستان کرد.

علی لندی با بیش از ۹۰ درصد سوختگی در وضعیت نامساعدی قرار دارد و پس از اقدامات اولیه در بیمارستان طالقانی اهواز برای سیر مراحل درمان به بیمارستانی در اصفهان اعزام شد.

۲۳۲۱۹

پست بعدی

پیام تبریک سید حسن خمینی در پی قهرمانی تیم ملی والیبال ایران

ی سپتامبر 19 , 2021
جماران نوشت: حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی در پیامی اینستاگرامی با تبریک قهرمانی تیم ملی والیبال کشورمان در مسابقات قهرمانی آسیا 2021 نوشت: امیدوارم سالها شاهد حماسه ورزشکاران خوبمان باشیم. متن پیام حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی بدین شرح است: قهرمانی والیبال کشورمان در آسیا با […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000