خط قرمز زوج آموزگار نیکوکار/ کمک کردن همیشه مالی نیست

خط قرمز زوج آموزگار نیکوکار/ کمک کردن همیشه مالی نیست

«ماه در می‌زند» در تازه‌ترین برنامه خود میزبان روایت نیکوکارانی بود که ارزشمندترین دارایی خود را می‌بخشند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، برنامه تلویزیونی «ماه در می‌زند» ویژه‌برنامه محرم و صفر که به طراحی و کارگردانی مریم نوابی‌نژاد روی آنتن شبکه دو می‌رود شنبه‌شب میزبان مریم پرپنچی و همسرش و مهرانگیز عباسی فرهنگیان نیکوکار بود.

مریم پرپنچی که سال‌ها به عنوان مدیر مدرسه در آموزش و پرورش مشغول به کار بوده پس از بازنشستگی با کارهای خیریه در کهریزک آشنا می‌شود و برای آموزش مددجویان به این مجموعه می‌رود. او در بخشی از روایتش با بیان اینکه پس از مدتی همسرش نیز در این کار با او همراه شده گفت: دو روز هفته یعنی شنبه و یکشنبه خط قرمز ما بود و در این دو روز ما هیچ‌ برنامه دیگری غیر از حضور در کهریزک نداشتیم. در تمام این سال‌ها فقط چند بار که پیش آمد و بیمار بودیم نتوانستیم این دو روز را به کهریزک برویم و با مددجویان آنجا بگذرانیم.

مهرانگیز عباسی دیگر مهمان برنامه با بیان خاطراتی از پدرش و اینکه نیکوکاری را از پدرش یاد گرفته گفت: کمک کردن همیشه مالی نیست. گاهی محبت کردن و عاطفه به خرج دادن و یا خلاص کردن یک نفر از احساس تنهایی کمک کردن است. مثلا فردی در بیمارستان است و همراهی ندارد و نیاز به یک همراه و همدل دارد. ما به این افراد کمک می‌کنیم.

«ماه در می‌‎زند» هر شب از ساعت ۱۹ و تکرار آن روز بعد ساعت ۱۲ روی آنتن شبکه دو می‌رود.

۵۸۵۸

پست بعدی

انجام خدمات رایگان پزشکی برای مشتریان

ی سپتامبر 19 , 2021
مرکز تجاری اپال در یک اقدام جالب و متفاوت برای توجه همگانی اقدام به ارائه خدمات رایگان پزشکی کرده است.این کمپین با عنوان “سلامت شین” اخیرا در طبقات مختلف این مرکز تجاری به صورت رایگان اجرا شده و هم اکنون نیز ادامه دارد.به گفته مدیران این مرکز خرید، هدف از […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000