درخواست فرمانده نیروی دریایی ارتش از مجلس/ باید با اقتدار مقابل تروریسم دریایی ظاهر شویم

درخواست فرمانده نیروی دریایی ارتش از مجلس/ باید با اقتدار مقابل تروریسم دریایی ظاهر شویم

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: فرمانده نداجا گفت: نداجا باید مورد توجه قرار بگیرد تا مداوم تجهیزاتش را به‌روز کند.

امیر دریادار شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، با تأکید بر مورد توجه و حمایت قرار گرفتن این نیرو از سوی مجلس گفت: نداجا باید آنچنان مورد توجه قرار بگیرد که مداوم تجهیزاتش را به‌روز کند تا در عرصه دریا بیش از پیش با اقتدار حاضر شویم.

وی ارتباط میان مجلس شورای اسلامی و نداجا را در مسیر پیشرفت عنوان کرد و یادآور شد: انتظار ما حمایت های همیشگی قوه مقننه و البته صد چندان بیشتر است، چراکه نیروی دریایی ارتش مفتخر است امنیت شاهراه اقتصادی کشور در عمق دریاها را تأمین کند و باید در مقابل پدیده تروریسم دریایی با اقتدار ظاهر شود.

فرمانده نداجا تصریح کرد: ابزار در اختیار نیروی دریایی ارتش نشان دهنده اقتدار و توانمندی کشور در چند حوزه است و باید تقویت شود که نخستین حوزه توانمندی ما، آموزش استاندارد و به‌روز است.

وی فناوری را دومین حوزه اقتدار برشمرد و گفت: تمام تجهیزات ما در لبه فناوری و در بالاترین سطح قرار دارند و از نظر تقسیم بندی در سطح بین الملل، پیچیده ترین فناوری ها در زیر دریایی ها و سپس ناوشکن‌هاست.

ایرانی تأکید کرد: جوانان عزیز ما با درخشش در عرصه علم آموزی و فعالیت در صنعت و سرآمدی در فناوری و تحقیقات، ابزارهای در اختیار نیروی دریایی جمهوری اسلامی ایران را در شرایط تحریم و تهدید تهیه می‌کنند. ما با به اهتزاز درآوردن پرچم مقدس نظام جمهوری اسلامی ایران در پهنه‌های آبی به راحتی و با اقتدار می توانیم این توانمندی و خود باوری مردم ایران را به نمایش بگذاریم.

وی محدوده عملیاتی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران را گسترده خواند و گفت: اگرچه ما مرزبان هستیم اما کیلومترها فراتر از مرزهایمان، از اقتصاد کشور پاسداری و نگاهبانی می‌کنیم.

23215

پست بعدی

انتقاد محمود پاک‌نیت از بازیگران بی‌استعداد که برای خودنمایی وارد عرصه شده‌اند

ی سپتامبر 19 , 2021
میزان نوشت: محمود پاک‌نیت بازیگر سریال «پس از باران» گفت: امروزه شاهد ورود افراد بسیاری به عنوان بازیگر در حوزه سینما و تلویزیون هستیم که بیشتر آن‌ها صرفاً به جهت دستیابی به شهرت وارد این عرصه شده‌اند و در تلاش هستند که خود را به مردم و جامعه بشناسانند. محمود […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000