کشف شبکه قاچاق دارو و واکسن کرونا در استان مرکزی

کشف شبکه قاچاق دارو و واکسن کرونا در استان مرکزی

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: پاسداران گمنام امام زمان (عج) شبکه قاچاق دارو و واکسن کرونا در استان مرکزی را زیر ضربه قرار دادند.

سرهنگ شهرجردی معاون روابط عمومی سپاه روح‌الله استان مرکزی از کشف و انهدام شبکه قاچاق دارو و واکسن کرونا در این استان خبر داد.

سرهنگ شهرجردی افزود: با تلاش شبانه روزی پاسداران گمنام امام زمان (عج) سپاه روح الله استان مرکزی، شبکه قاچاق دارو و واکسن کرونا در استان مرکزی کشف و با هماهنگی مرجع محترم قضایی مورد ضربه قرار گرفت.

او اضافه کرد: متاسفانه علیرغم وجود حجم زیاد واکسن‌های متعدد و رایگان در کشور یکی از سودجویان که لیدر جریان سیاسی خاص در استان مرکزی است با فریب افکار عمومی اقدام به فروش واکسن‌های قاچاق تا قیمت ۵۱ میلیون تومان نموده است.

معاون روابط عمومی سپاه روح‌الله استان مرکزی بیان کرد: این شبکه با هوشیاری دستگاه‌های امنیتی از اهداف خود ناکام مانده لذا برای اعضاء آن به دلیل تهدید سلامت عمومی در مراجع قضایی استان پرونده‌ای تشکیل و در دست رسیدگی می‌باشد.

او ادامه داد: از هم استانی‌های عزیز تقاضا می‌شود صرفا ملزومات بهداشتی و درمانی را از مراکز قانونی تهیه نمایند و فریب تبلیغات افراد سودجو را نخورند لذا در صورت مشاهده اینگونه موارد گزارش آن را از طریق شماره تلفن ۱۱۴ به ستاد خبری سازمان اطلاعات سپاه منعکس نمایند.

23219

پست بعدی

فرهاد فخرالدینی، «هفت اقلیم» را می‌سازد

ش سپتامبر 18 , 2021
دبیرکل کمیسیون ملی یونسکو ایران، از ساخت اثر «هفت اقلیم»، توسط فرهاد فخرالدینی برای ارکستر سمفونیک، گروه کر، تکخوان و یک راوی که شامل چندین پرده (موومان) است، خبر داد. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، تازه‌ترین اثر فرهاد فخرالدینی با عنوان «هفت اقلیم»، به سفارش کمیسیون ملی یونسکو ایران، در آخرین […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000