خطیب به قم رفت/ آیت‌االه بوشهری: وزارت اطلاعات باید پرچمدار مبارزه با فساد باشد

خطیب به قم رفت/ آیت‌االه بوشهری: وزارت اطلاعات باید پرچمدار مبارزه با فساد باشد

ایلنا نوشت: رئیس شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در دیدار وزیر اطلاعات با اشاره به نقش کلیدی این وزارت خانه در تامین امنیت و مبارزه با فساد گفت: وزارت اطلاعات باید پرچمدار مبارزه با فساد باشد.

آیت‌الله حسینی بوشهری صبح امروز در دیدار وزیر اطلاعات باتأکید بر نقش بسیار مهم و کلیدی این وزارت خانه در تأمین امنیت و مبارزه با فساد گفت: در سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی شاهد درخشش و اقدامات خوب این وزارتخانه بوده ایم که تعجب دشمنان را برانگیخته است.

حجت الاسلام والمسلمین خطیب وزیر اطلاعات هم در این دیدار با ابلاغ پیام رئیس جمهور گزارشی از اقدامات دولت در زمینه سلامت و تأمین واکسن بیماری کرونا و تلاش‌های سربازان گمنام امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) در تأمین امنیت و خنثی‌سازی توطئه‌ها را ارائه کرد.

23215

پست بعدی

ثبت نام برای واکسن به متولدین ۱۳۶۳ رسید

پ سپتامبر 16 , 2021
ایسنا نوشت: مرکز مدیریت آمار و فناوری اطلاعات وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که حداقل سن ثبت‌نام و دریافت نوبت واکسن کرونا، ۳ سال دیگر کاهش یافت. بر اساس اطلاعیه مرکز مدیریت آمار و فناوری اطلاعات وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی سن واکسیناسیون در […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000