اختصاص ۲۴۲ میلیارد تومان یارانه برای خرید تبلت

اختصاص ۲۴۲ میلیارد تومان یارانه برای خرید تبلت

مدیرعامل سازمان هدفمندسازی یارانه‌های کشور از پرداخت ۲ هزار و ۴۲۰ هزار میلیارد ریال برای خرید تبلت دانش آموازان بی بضاعت به سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از سازمان هدفمندسازی یارانه‌های کشور، امید حاجتی از پرداخت ۲ هزار و ۴۲۰ هزار میلیارد ریال به سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور خبر داد و اظهار کرد: در ارتباط با اجرای بند ۳۹ جدول تبصره ۱۴ لایحه بودجه ۱۴۰۰ و برای خرید تبلت دانش آموازان بی بضاعت، هوشمندسازی مدارس، خرید تجهیزات هنرستان‌های و مدارس کار و دانش و تأمین و تعمیر سیستم سرمایشی و گرمایشی و تجهیزات آموزشی و کمک آموزشی این مبلغ به حساب سازمان نوسازی توسعه و تجهیز مدارس کشور واریز شد تا مشکلات و موانع پیش بینی شده در راستای هوشمندسازی مدارس را برطرف و خدمات عادلانه آموزشی برای همه دانش آموزان فراهم کند.

اختصاص ۲۴۲ میلیارد تومان یارانه خرید تبلت به دانش آموزان بی بضاعت

وی تصریح کرد: برای خرید تجهیزات هنرستان‌ها و مدارس کار و دانش مبلغ ۶۶۰ میلیارد ریال و برای خرید تبلت دانش آموزان بی بضاعت و هوشمندسازی مدارس ۱، ۶۶۰ میلیارد ریال و برای تأمین و تعمیر سیستم سرمایشی و تجهیزات آموزشی و کمک آموزشی ۱۰۰ میلیارد ریال به نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور پرداخت شده است.

مدیرعامل سازمان هدفمندسازی یارانه‌های کشور اضافه کرد: امیدوار هستیم با این اقدام در شرایط بحرانی کرونا حوزه آموزش بتواند به وظیفه خود عمل نماید و دانش آموزانی که بدلیل نداشتن تبلت از تحصیل بازمانده بودند مجدداً به تحصیلات خود ادامه دهند.

۲۲۳۲۲۷

پست بعدی

۴۵۳فوتی جدید کرونا؛ عبور از ۱۱۶هزار فوتی

پ سپتامبر 16 , 2021
بنابر اعلام وزارت بهداشت متاسفانه در شبانه روز گذشته ۴۵۳ بیمار کووید ۱۹ در کشور جان خود را به دلیل این بیماری از دست دادند و مجموع جانباختان از ۱۱۶ هزارنفر فراتر رفت. از دیروز تا امروز( ۲۵ شهریور ۱۴۰۰ ) و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۱۸ هزار و […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000