بازگشت ادریس البا در نقش کارآگاه لوتر، این‌بار در یک فیلم سینمایی

بازگشت ادریس البا در نقش کارآگاه لوتر، این‌بار در یک فیلم سینمایی

میزان نوشت: ادریس البا به طور رسمی، حضور خود در نقش جان لوتر، کارآگاه معروفِ سریالِ «لوتر» را اعلام کرد. این‌بار، فیلمی بر اساس این شخصیت برای نتفلیکس ساخته می‌شود و سینتیا اریوو و اندی سرکیس نیز در آن بازی خواهند کرد.

سالهاست که البا در حال تلاش برای بازی دوباره در این نقش است و سرانجام این آرزویش برآورده شد. نیل کراس، خالق سریال «لوتر»، برای نگارش فیلمنامه برمی‌گردد و جیمی پین، نامزد امی هم قرار است کارگردانی فیلم را بر عهده بگیرد.

«لوتر» توسط نتفلیکس ساخته می‌شود. این فیلم به رویدادهای حماسه «لوتر» ادامه می‌دهد که در سال ۲۰۱۰، در قالب پنج فصل پخش شد، اما هنوز جزئیات دقیق طرح این فیلم پنهان است و رسانه‌ای نشده.

۵۷۵۷

پست بعدی

سرلشکر موسوی: ارتش دفاع از انقلاب و اسلام را وظیفه خود می‌داند

پ سپتامبر 16 , 2021
مهر نوشت: رییس‌جمهوری اولویت نخست جمهوری اسلامی ایران را ارتباط با کشورهای منطقه به‌ویژه کشورهای همسایه عنوان کرد و گفت: با سفر به تاجیکستان فصل جدیدی از ارتباط با این کشور در زمینه‌های فرهنگی، اقتصادی و سیاسی رقم می‌خورد. سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش در آیین اختتامیه نوزدهمین دوره […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000