پشت صحنه جذابِ بازی تام کروز در «ماموریت غیرممکن۴» را در تلویزیون ببینید

پشت صحنه جذابِ بازی تام کروز در «ماموریت غیرممکن۴» را در تلویزیون ببینید

بینندگان شبکه ۵، امشب فرصت خواهند داشت مستندی درباره ساخت و تولید «ماموریت غیرممکن۴» با بازی تام کروز و شیوه اجرای بدلکاری‌های جذاب آن را تماشا کنند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، پشت صحنه اکشن سینمایی «ماموریت غیرممکن ۴»، ساعت ۲۰ امروز (پنجشنبه ۲۵ شهریور) روی آنتن شبکه ۵ می‌رود.

این مستند جذاب، شامل تصاویر پشت صحنه مراحل ساخت و تولید این فیلم و حرکات اکشن و هیجان‌انگیزی می‌شود که در «ماموریت غیرممکن۴» انجام شده است.

سینمایی «ماموریت غیرممکن ۴» به کارگردانی برد برد، محصول ۲۰۱۱ آمریکا در در ژانر اکشن و هیجان‌انگیز است. در این فیلم، تام کروز، جرمی رنر، سایمون پگ، پائولا پاتون به هنرمندی پرداخته‌اند.

داستان این فیلم عبارت است از: «زمانی که مشخص می‌شود سازمان IMF مسوول انفجار در کرملین بوده است، تصمیم گرفته می‌شود تا این سازمان برای همیشه تعطیل شود، اما اتان هانت و گروه جدیدش برای اثبات بی گناهی و پاک کردن نام سازمان خود از این اتهام، بر خلاف دستورات مقامات بالاتر، وارد عملیاتی می‌شوند و …»

۵۷۵۷

پست بعدی

تصاویری کمیاب از آگاتا کریستی و همسرش در خاورمیانه

پ سپتامبر 16 , 2021
قرار است برای اولین بار عکس‌های کم‌یاب آگاتا کریستی در سفر ماه عسل با همسر دومش به خاورمیانه در نمایشگاهی در شهر تورکوی بریتانیا به نمایش درآید. تصاویر به‌ندرت‌ دیده‌شده از آگاتا کریستی و همسر دومش در زمان سفر ماه عسل در سال ۱۹۳۱، بخشی از نمایشگاهی است که زندگی […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000