رئیسی به تاجیکستان سفر می کند

رئیسی به تاجیکستان سفر می کند

سیدابراهیم رئیسی رئیس جمهوری اسلامی ایران روز پنج شنبه به دعوت رسمی رئیس‌جمهور تاجیکستان و برای شرکت در اجلاس سران سازمان همکاری شانگهای به دوشنبه سفر می‌کند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، سید ابراهیم رییسی در اولین سفرخارجی خود در جایگاه ریاست جمهوری، به دعوت رسمی «امام علی رحمان» همتای تاجیک خود و برای شرکت و سخنرانی در اجلاس سران سازمان همکاری شانگهای به این کشور سفر می کند.

رئیس جمهور در این سفر علاوه بر شرکت در اجلاس، دیدارهای دوجانبه ای نیز با سران و روسای هیات‌های حاضر در اجلاس سران سازمان همکاری شانگهای خواهد داشت. رییس جمهور را در این سفر هیاتی بلند پایه از مقامات سیاسی و اقتصادی کشورمان همراهی می کند.
رئیسی همچنین پس از اجلاس شانگهای به دعوت رسمی رییس جمهور تاجیکستان، دیدار ۲جانبه ای نیز از این کشور خواهد داشت.
سازمان همکاری شانگهای سال ۲۰۰۱ میلادی با هدف مقابله با تروریسم و افراط گرایی و همکاری فزاینده اقتصادی ایجاد شد و جمهوری اسلامی ایران تاکنون یکی از اعضای ناظر آن بوده است.

۲۳۲۱۹

پست بعدی

تاکید یک نماینده مجلس بر تعیین هرچه سریع‌تر ترکیب تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای

چ سپتامبر 15 , 2021
ایلنا نوشت: نماینده مردم جیرفت و عنبر آباد در مجلس گفت: از شورای امنیت ملی و وزارت امور خارجه درخواست دارم هر چه سریعتر در مورد ترکیب تیم مذاکره‌کننده و آغاز مذاکرات اقدام کند تا تکلیف برجام مشخص و از فرسایشی شدن مذاکرات جلوگیری شود. ذبیح الله اعظمی ساردوئی در […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000