ابراز امیدواری بازیگر «متهم گریخت» به بازگشت رضا عطاران به تلویزیون

ابراز امیدواری بازیگر «متهم گریخت» به بازگشت رضا عطاران به تلویزیون

فرشاد ارج، بازیگر سریال‌های «خانه به دوش» و «متهم گریخت»، ابراز امیدواری کرد رضا عطاران دوباره به تلویزیون بازگردد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، فرشاد ارج، بازیگر و کارگردان، صبح امروز، مهمان برنامه سلام تهران بود که روی آنتن شبکه پنج می‌رود.

بازیگر سریال‌های «خانه به دوش»، «متهم گریخت»، «ترش و شیرین» و «بزنگاه» درباره تولیداتِ این روزهای تلویزیون گفت: «اکنون برنامه‌های تلویزیون به سمت برنامه‌های پلتفرمی رفته و مدل سریال‌ها تغییر پیدا کرده است. اگر چتر حمایتی باشد و شاهد حرکت به سمت ممیزی‌ها نباشیم، خوب است.»

او ادامه داد: «تلویزیون برای عامه مردم سریال می‌سازد ولی پلتفرم‌ها برای ببینندگان خاص تولید می‌کنند و برای همین مجبور هستند یک‌سری کارهای هیجانی انجام دهند.»

کارگردان فیلم‌های «گور طلایی» و «شیر یا خط» همچنین درباره پرداخت دستمزدهای نجومی به بازیگران، توضیح داد: «بخشی مربوط به سیاست‌های مدیرانی است که می‌خواهند از بازیگری که در حال کار با چند سریال است، استفاده کنند و مجبور می‌شوند دستمزد را افزایش ‌دهند. حتی گاهی شاهد دستمزدهای پیشنهادی به اندازه هزینه کل یک سریال هستیم.»

فرشاد ارج، در بخشی دیگر از برنامه «سلام تهران» گفت: «به هر حال امیدوارم شاهد حضور دوباره بازیگرانی همچون رضا عطاران که تلویزیون خانه آن‌ها بوده است، باشیم.»

برنامه «سلام تهران»، محصول گروه اجتماعی شبکه پنج سیماست که از شنبه تا چهارشنبه، از ساعت ۸ الی ۱۰ صبح به شکل زنده روی آنتن می‌رود.

۵۷۵۷

پست بعدی

افتتاح دومین پایگاه تجمیعی واکسیناسیون کرونا در مصلی تهران

چ سپتامبر 15 , 2021
ایسنا نوشت: شهردار منطقه ۷ در افتتاح دومین پایگاه تجمیعی واکسیناسیون کرونا در مصلی بزرگ تهران از راه اندازی سومین مرکز واکسیناسیون در این منطقه نیز خبر داد. سمیه حاجوی در آیین افتتاح پایگاه تجمیعی واکسیناسیون کرونا در مصلی امام خمینی(ره)، گفت: با توجه به لزوم سرعت بخشیدن به فرآیند […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000