جزییات دیدار سردار تنگسیری با امیرآشتیانی وزیر دفاع

جزییات دیدار سردار تنگسیری با امیرآشتیانی وزیر دفاع

ایسنا نوشت: سردار تنگسیری در دیدار با امیر آشتیانی بر لزوم تعامل نیروی دریایی سپاه با صنعت دفاعی در حوزه تامین تجهیزات و ادوات دریایی تاکید کرد.‌

دریادار تنگسیری در این دیدار با تبریک انتصاب امیر سرتیپ آشتیانی به سمت وزیر دفاع تصریح کرد: امروز نیروی دریایی جمهوری اسلامی ایران از اقتدار و توانمندی و آمادگی های بسیار زیادی برخوردار بوده و این توانمندی ها مرهون هدایت ها و فرماندهی داهیانه و مدبرانه فرمانده معظم کل قوا(مدظله العالی) می باشد.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تعامل این نیرو با صنعت دفاعی را بسیار خوب و شایسته ارزیابی و تصریح کرد: در حوزه تامین تجهیزات و ادوات دریایی تعامل مطلوبی با سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع برقرار بوده و امیدواریم این تعامل و همکاری ها روز افزون گردد.

امیر سرتیپ آشتیانی نیز در این دیدار با تجلیل از آمادگی های رزمی نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، امنیت راهبردی خلیج فارس و دریای عمان و آبراهه های حساس جمهوری اسلامی را مرهون آمادگی های دفاعی نیروی دریایی ارتش و سپاه پاسداران دانست و خاطر نشان ساخت: خداوند متعال را شاکریم که امروز تجارت در حوزه دریایی و فعالیت های اقتصادی و تجاری در بستر دریا از امنیت وصف ناپذیری برخوردار است.

۲۳۲۱۹

پست بعدی

وزیر بهداشت: ارز ۴۲۰۰ تومانی برای دارو حذف می‌شود

چ سپتامبر 15 , 2021
فارس نوشت: وزیر بهداشت گفت اختصاص ارز ترجیحی ۴۲۰۰ تومانی به دارو زمینه فساد و رانت را ایجاد می‌کند. بهرام عین‌اللهی گفت: اختصاص ارز ترجیحی ۴۲۰۰ تومانی به دارو زمینه فساد و رانت را ایجاد می‌کند. وی افزود: اختصاص ارز ترجیحی برای دارو فعلاً تا آخر امسال ادامه دارد، اما […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000