معاون آموزشی وزارت علوم: واکسیناسیون دانشجویان تا مهرماه تکمیل نمی‌شود

معاون آموزشی وزارت علوم: واکسیناسیون دانشجویان تا مهرماه تکمیل نمی‌شود

باشگاه خبرنگاران نوشت: خاکی صدیق گفت: واکسیناسیون دانشجویان تا اول مهرماه تکمیل نمی‌شود، برگزاری کلاس‌های حضوری دانشگاه‌ها فعلا منتفی است.

علی خاکی صدیق، معاون آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری درباره آخرین وضعیت واکسیناسیون دانشجویان اظهار کرد: واکسیناسیون دانشجویان از آغاز این هفته به صورت گسترده شروع شده و با سرعت خوبی در حال انجام است. در مناطق مختلف و دانشگاه های مختلف سرعت واکسیناسیون متفاوت است و آمار دقیقی از واکسیناسیون این گروه در دسترس نیست.

اوافزود: واکسیناسیون دانشجویان تا اول مهرماه تکمیل نمی‌شود، برگزاری کلاس‌های حضوری دانشگاه‌ها فعلا منتفی است و آموزش ها به صورت مجازی خواهد بود. با انجام روند واکسیناسیون ممکن است آموزش های حضوری به تدریج آغاز شود.

معاون آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: در حال رایزنی با وزارت ارتباطات، برای دریافت اینترنت رایگان دانشجویان هستیم. اینترنت رایگان در سه ترم گذاشته داشتیم و امیدواریم برای ترم پیش رو نیز این امر محقق شود.

47233

پست بعدی

برای تزریق واکسن عجله دارید، به روستاها بروید

س سپتامبر 14 , 2021
باشگاه خبرنگاران نوشت: سرپرست دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت در مناطق روستایی، تراکم کمی برای واکسیناسیون داریم و کسانی که برای تزریق واکسن عجله دارند، می‌توانند به این مراکز مراجعه کنند. حسین قناعتی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی تهران، در بازدید از دو مرکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا در شهرستان ری، اظهار […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000