هشدار یک نماینده مجلس: با کشتار دام‌های آبستن در کشور رو به رو هستیم

هشدار یک نماینده مجلس: با کشتار دام‌های آبستن در کشور رو به رو هستیم

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: نماینده مردم سراب در مجلس به بیان توضیحاتی درباره کشتار دام های آبستن در کشور به دلیل نبود علوفه پرداخت.

یوسف داودی نماینده مردم سراب در مجلس شورای اسلامی در صحن علنی امروز سه شنبه ۲۳ شهریور ماه مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در شرایطی در کشور هستیم که ۹۵ درصد سویای کشور وارداتی، ۸۰ درصد ذرت مورد نیاز وارداتی و ۶۰ درصد جو نیز وارداتی است.

نماینده مردم سراب در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: دامداران ما با مشکلات بسیار زیادی در تامین غذای دام هایشان رو به رو هستند، به طوری که اقدام به کشتار دام‌های آبستن خود که بعضا روزی ۳۰ کیلو شیر می‌دهند می‌کنند، زیرا دامدار نمی‌توان علوفه مورد نیاز دام را تامین کند.

2323

پست بعدی

آثار هنری از جنس زباله‌های غیرقابل بازیافت / عکس

س سپتامبر 14 , 2021
فارس نوشت: «هنر پسماند صفر» عنوان نمایشگاه هنری در آلمان است که آثار آن با زباله‌های غیر قابل بازیافت ساخته شده‌اند. «هنر پسماند صفر» عنوان نمایشگاه هنری در آلمان است که آثار آن با زباله‌های غیر قابل بازیافت ساخته شده‌اند. هدف این نمایشگاه که با استقبال کم‌نظیری در آلمان مواجه […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000