علی فروغی به اسکوچیچ چه گفت؟

علی فروغی به اسکوچیچ چه گفت؟

علی فروغی، در گفت‌وگو با سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان، پیروزی‌های اخیر این تیم در بازی‌های مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، به نقل از روابط عمومی شبکه سه سیما، علی فروغی، رئیس شورای تخصصی ورزش سازمان صداوسیما، با دراگان اسکوچیچ، سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان، گفت‌وگو کرد.

رئیس شبکه سه سیما، در این گفت‌وگو، ضمن تحسین آرامش حاکم بر تیم ملی فوتبال کشورمان و تمرکز تمام بازیکنان و کادر فنی برای موفقیت در بازی‌ها و رسیدن به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، گفت: «امیدواریم این پیروزی‌ها که باعث شادی ملت ایران و افزایش افتخار ملی مردم عزیزمان می‌شود، در ادامه راه صعود تیم ملی نیز تکرار شود.»

فروغی همچنین از توجه و احترامی که دراگان اسکوچیچ در طول تصدی مربیگری تیم ملی فوتبال کشورمان نسبت به فرهنگ و رسوم ایرانی دارد، قدردانی کرد.

در این گفت‌وگو، دراگان اسکوچیچ نیز ضمن قدردانی از حمایت‌های صداوسیما نسبت به تیم ملی فوتبال در بازی‌های مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، گفت: «می‌دانم چقدر فوتبال و صعود به جام جهانی برای مردم ایران مهم است، بر این اساس تمام تلاش خود را می‌کنیم تا بتوانیم صعودی بی‌دغدغه به جام جهانی داشته باشیم تا مردم ایران را خوشحال کنیم.»

۵۷۵۷

پست بعدی

هشدار میلیاردر آمریکایی به سرمایه گذاران ارزهای دیجیتال

د سپتامبر 13 , 2021
ریزش قیمت بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال کماکان ادامه دارد به طوری که در دو هفته اخیر نزدیک به ۴۰۰ میلیارد دلار سرمایه از این بازار خارج شده است. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل ازفوربز، قیمت بیت کوین در هفته گذشته به زیر ۵۰ هزار دلار برای هر […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000