بازدید دریادار سیاری از مراکز باز آماد نیروی هوایی ارتش

بازدید دریادار سیاری از مراکز باز آماد نیروی هوایی ارتش

ایرنا نوشت: معاون هماهنگ کننده ارتش با حضور در فرماندهی آماد و پشتیبانی نیروی هوایی ارتش از مراکز باز آماد این نیرو بازدید کرد.

دریادار حبیب الله سیاری با حضور در فرماندهی آماد و پشتیبانی نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران از مرکز تعمیرات موتور هواپیما، مجتمع توربوجت، مرکز تعمیرات پیشرانه هواپیما، مجتمع توربوفن، مجتمع آزمایش پیشرانه‌ها، مرکز تعمیرات الکترونیک هواپیما و انبار های قطعات تجهیزات پروازی بازدید و توان این یگان را در خصوص تعمیر، ساخت و تهیه تجهیزات مورد ارزیابی قرار داد.

معاون هماهنگ کننده ارتش در این بازدید ضمن دیدار چهره به چهره و خدا قوت به کارکنان فنی این نیرو گفت: تلاش، همت و مجاهدت خستگی ناپذیر شما عزیزان برای عملیاتی کردن تجهیزات نیروی هوایی، ستودنی و باعث افتخار و سرافرازی ارتش جمهوری اسلامی ایران است.

دریاردار سیاری با بیان اینکه نیروی هوایی، جوانان و پیشکسوتان با علم و دانشی را برای تعمیر و باز آماد قطعات هواپیما در اختیار دارد گفت: با وجود همه محدودیت‌ها و تحریم‌ها، کارکنان فنی این نیرو با دل و جان به تعمیر، به‌روزرسانی و ساخت انواع قطعات، تجهیزات و سامانه‌ها از کوچکترین عنصر تا بزرگترین آن می پردازند و عاشقانه کار می کنند تا آمادگی لحظه‌ای نیروی هوایی ارتش حفظ شود.

وی گفت: در این مجموعه کسانی هستند که عاشقانه به مأموریت و وظیفه‌شان می‌پردازند و همین امر باعث شده تا امروز نیروی هوایی ارتش بتواند مقتدرانه توان رزم و بازدارندگی خود را حفظ کند و یکی از مهمترین دلایل این اقتدار؛ عشق، علاقه، انگیزه و ولایت مداری جوانانی است که توانستند تعمیرات و ساخت تجهیزات در سطحی به این پیچیدگی را انجام دهند.

معاون هماهنگ کننده ارتش گفت: جوانان متخصص این مجموعه سینه سپر کرده اند تا هر لحظه و در صورت بروز هرگونه مشکلی، تعمیرات، تامین و تولید قطعات هواپیما را در کمترین زمان ممکن انجام دهند و همه هواپیماها در آمادگی کامل پروازی باشند.

۲۳۲۱۹

پست بعدی

قیمت سکه و ارز در بازار ۱۴۰۰/۰۶/۲۱/نرخ دلار تغییر کرد

ی سپتامبر 12 , 2021
هر دلار آمریکا به قیمت ۲۶ هزار و ۲۹۴ تومان از دست مردم خریداری می شود و هر یورو نیز به قیمت ۳۱ هزا و ۸۶ تومان از دست مردم خریداری می شود. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، هر دلار آمریکا امروز در صرافی‌های بانکی ۲۶ هزار و ۸۲۵ تومان قیمت […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000