امام جمعه لواسان رفت/ چه کسی جایگزین لواسانی شد؟

امام جمعه لواسان رفت/ چه کسی جایگزین لواسانی شد؟

ایرنا نوشت: حجت الاسلام علی اکبر ایمانی به عنوان امام جمعه بخش لواسانات منصوب شد.

حجت الاسلام علی‌اکبر ایمانی روز یکشنبه در حکمی از سوی رییس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه به عنوان امام جمعه بخش لواسانات منصوب شد.

شورای سیاستگذاری ائمه جمعه روز گذشته در واکنش به برخی خبرها درباره پایان مأموریت امام جمعه سابق لواسان، نوشت: بر اساس خط و مشی ابلاغی، احکام ائمه جمعه چون سایر کارگزاران نظام اسلامی مدت دار است و برای یک دوره سه ساله صادر می‌شود که ممکن است به اقتضای شرایط، برای دوره‌های متوالی تمدید شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین لواسانی امام جمعه سابق لواسان، به مدت ۷ سال عهده‌دار این مأموریت بوده‌ است که سه سال در دوره مدیریتی قبلی نهاد نماز جمعه و سه سال دوم در دوره مدیریتی جدید نهاد نماز جمعه خدمت کرد. از سال گذشته که برای تصمیم‌گیری با او رایزنی و گفت‌وگو شد، با اظهار تمایل برای خروج از این مسوولیت به دلیل فشارهای سنگینی که با صبوری تحمل کرده بودند، درخواست کرد به مدت یک سال دیگر ادامه خدمت داشته باشند و همین رو در یک سال گذشته، بر اساس تفاهم طرفین، او، برای دوره سوم مشغول به خدمت بود و اساساً واژه برکناری واقعیت ندارد.

23215

پست بعدی

سیمان کیسه‌ای ۲۵ هزار تومان شد

ی سپتامبر 12 , 2021
خانه ملت نوشت: وزیر صمت گفت: خوشبختانه قیمت سیمان به نرخ پیش از قطعی برق بازگشت و قیمت آن در بورس به کیسه‌ای ۲۵ هزار تومان رسید. سید رضا فاطمی امین اظهار داشت: طبق قولی که در زمان رأی اعتماد به نمایندگان ملت داده شد، خوشبختانه قیمت سیمان به نرخ […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000