پیام حضور مقتدر ایران در آب‌های بین‌المللی از زبان فرمانده کل ارتش

پیام حضور مقتدر ایران در آب‌های بین‌المللی از زبان فرمانده کل ارتش

ایلنا نوشت: فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: اقتدار دریایی ایران و حضور مقتدر در آب‌های بین المللی در مقابل پیام آور عزت ملت هاست و ایران اسلامی توانسته با اتکا به توان داخلی و اعتماد به نفس، خود را به این نقطه برساند و این برای ملت‌های دنیا یک پیام است.

سرلشکر عبدالرحیم موسوی در مراسم استقبال از ناوگروه ۷۵ نیروی دریایی ارتش متشکل از ناوبندر مکران و ناوشکن سهند در بندرعباس گفت: اینک ما خداوند را شاکریم که به دریادلان ایران عزیز توفیق داد در دوازدهمین روز از سومین ماه سال ۱۴۰۰ دماغه امید نیک را در سخت‌ترین شرایط جوی و عملیات سیاسی و روانی دشمن دور بزنند و وارد اقیانوس اطلس شوند و فرمان نورانی رهبر معظم انقلاب را اجرایی کنند.

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران ادامه داد: این‌ماموریت تاریخی در استقلال کامل و به برکت انقلاب و نظام اسلامی و تدابیر فرمانده معظم کل قوا با درایت و هوشمندی، دانش، استقامت، شجاعت و در یک کلمه اقدام جهادی فرزندان این آب و خاک بر عرشه ناوهای تمام‌ایرانی به سرانجام رسیده است و قطعا می‌تواند یک‌گام مهم در تحقق اهداف گام دوم انقلاب مبنی بر تمدن سازی با رویکرد تمدن دریایی تلقی شود.

وی بیان کرد: این حرکت راهبردی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی، استکبار جهانی و در راس آن‌ها تروریست‌های امریکایی را دچار سردرگمی و ابهام راهبردی کرد و عملا این جمهوری اسلامی ایران بود که در اقیانوس اطلس و دریاهای آزاد جهان بویژه در مجاورت حیاط خلوت کشورهای استکباری تولید روند کرد و آن‌ها را وادار به انفعال در مقابل این روند نمود.

موسوی افزود: اجرای این ماموریت به استکبار جهانی نشان داد حرف حق ملت ایران قدرت یافته است و هیچ مانعی قادر به توقف اراده این ملت برای خیرش تمدنی بسوی دریا نیست و تحریم‌ها عزم ما را قویتر و برای اهداف بلند مهیا ترکرده است.

23215

پست بعدی

عکس | تصویری کمتر دیده شده از فرزند سیدحسن نصرالله که به شهادت رسید

ی سپتامبر 12 , 2021
تصویری از فرزند سیدحسن نصرالله که ۲۳ سال پیش در چنین روزی به درجه رفیع شهادت نائل شد را مشاهده کنید. منبع: خبرفوری

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000