8 برند عطر محبوب و معتبر در سال 2021

8 برند عطر محبوب و معتبر در سال 2021

در دنیای بسیار بزرگ عطرها، رایحه‌های متنوعی وجود داشته که همه افراد میل به کشف و استفاده از آن‌ها را دارند. در این میان عطرسازان کاربلد در دنیا هر سال، عطرهای جدیدتر و متنوع تری را نیز تولید کرده و به این لیست بلند بالا اضافه می‌کنند. اما قطعا کسانی که در انتخاب عطر و ادکلن، بسیار سخت‌پسند بوده و به دنبال عطرهای بسیار خاص می‌گردند، جسجو دائمی درباره عطرهای جدید را فراموش نمی‌کنند.

پیدا کردن رایحه‌های محبوب از برندهای بسیار معتبر در این دنیای بزرگ عطر و ادکلن، کار نسبتا دشواری بوده و نیازمند تحقیقات بیش‌تری است. امروزه در بین برندهای متنوع تولیدکننده عطر و ادکلن، علاوه بر برندهای اصیل و اورجینال، تعداد زیادی از برندهای تقلبی به ظاهر باکیفیت وجود داشته و انتخاب را برای خریداران سخت می‌کند. به هر حال هر شخصی در قبال هزینه زیادی که برای خرید عطر و ادکلن صرف می‌کند، کیفیتی مطلوب و درجه یک را هم توقع داشته و در صورت عدم رسیدن به نتیجه مناسب، نه تنها از خرید خود پشیمان شده بلکه حتی به برندهای معتبر و باکیفیت هم بدبین می‌شود.

پس برای این که به چنین جایگاهی دست پیدا نکنید، بهتر است که قبل از خرید عطر، به کیفیت و اصیل بودن برند آن توجه کرده و سپس اقدام کنید. شما می‌توانید با جستجو ساده در اینترنت و یا مشورت از عطرسازان کاربلد، سابقه اعتبار آن برند را به دست آورده و درصورت داشتن صلاحیت، اقدام به انتخاب رایحه موردنظرتان کنید.

ریحا یکی از همان فروشگاه‌های اینترنتی تولیدکننده عطر و ادکلن اصیل و باکیفیت در ایران است که انواع عطرها را از برندهای مطرح جهانی و به دور از هرگونه تقلب، به شما خانم‌ها و آقایان سخت‌پسند معرفی کرده و باعث شده که خریدی مطمئن و بااطمینان داشته باشید.

اگر شما هم جزو آن دسته افرادی هستید که به دنبال عطر و ادکلن ‌هایی جدید با رایحه مدهوش‌کننده از برندهای معتبر جهانی در سال 2021 هستید، پیشنهاد می‌کنیم که این مقاله را مطالعه کنید.

برند کارولینا هررا

عطر کارولینا هررا یکی از برندهای مطرح و محبوب آمریکایی بوده که در سال 1980 تاسیس شده است. او در ابتدا طراحی لباس و مد پرداخته و سپس در سال 1988 دست به تولید عطرهای باکیفیت و خوشبو زده است. مشهورترین عطر آن که به اسم 212 شناخته می‌شود، جوز اولین عطرهای تولید شده از این برند است. برند کارولینا هررا تاکنون بیش از 100 عطر و ادکلن و 56 عطر بسیار معروف و خوش‌بو را راهی بازار کرده و طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است. هم‌چنین به دلیل محبوبیت و کیفیت عطرهایش، یکی از بهترین برندها در سال 2021 است. شما می‌توانید 135 نواع عطر و ادکلن‌های مردانه و زنانه‌ای هم‌چون Good Girl Fantastic Pink Eau de Parfum for Women و 212s–y Eau de Toilette For Men را در فروشگاه اینترنتی ریحا خریداری کرده و از رایحه بی‌نظیرش لذت ببرید.

برند بولگاری

یکی از برندهایی که حتما اسم آن را شنیده و از تولیداتش استفاده کرده‌اید، برند بولگاری است. این کمپانی یکی از بهترین تولیدکنندگان عطر و ادکلن‌های بسیار لوکس زنانه در ایتالیا است. این برند پس از شناخته شدن در سراسر جهان، در زمینه‌های دیگری از جمله تولید اکسسوری و جواهرات، شروع به ساخت انواع عطر و ادکلن‌های باکیفیت و بی‌نظیر کرده و از سال 1990 تا به امروز بهترین عطرها را ساخته است. عطرهای معروفی مثل Splendida Patchouli Tentation Eau de Parfum for Women نمونه‌هایی از تولیدات این برند معتبر است که با مراجعه به وب‌سایت ریحا به آسانی خریداری می‌شود.

برند لانکوم

عطر لانکوم یکی از لوکس‌ترین برندهای ادکلن ‌سازی در دنیا شناخته شده و به همین دلیل قیمت بیش‌تری نسبت به دیگر برندها دارد. نام این برند از جنگلی زیبا در قلب فرانسه گرفته شده و فعالیت خود را از خانه‌ای در همین جنگل آغاز کرده است؛ به همین دلیل از لوگو گل سرخ به عنوان نمادی از طبیعت در محصولاتشان استفاده می‌کنند. عطر لانکوم مگی شاخص‌ترین و اولین عطر تولیدشده این برند است. فروشگاه ریحا عرضه‌کننده 188 نوع رایحه متنوع از این برند از جمله Idole Eau de Parfum For Women و La Vie Est Belle Intensement Eau de Parfum for Women در کشور ایران است.

8 برند عطر محبوب و معتبر در سال 2021

برند گرلن

عطر گرلن یکی از برندهای بسیار قدیمی تولیدکننده عطر و ادکلن فرانسوی بوده که همیشه از مواد اولیه لوکس نادر استفاده می‌کند. در طول تاریخ برند عطر و ادکلن گرلن محبوبیت خاصی در بین افراد پیدا کرده و به دلیل ماندگاری و باورنکردنی عطرهایش، این برند زبانزد طرفداران شده است. علاوه بر این برند گرلن یکی از نوآوران در استفاده از مواد مصنوعی در عطر و ادکلن‌های زنانه و مردانه است. شما می‌توانید برای مشاهده و خرید ادکلن‌های خوش‌بوی این برند هم‌چون Mon Guerlain Eau de Parfum For Women و L Homme Ideal Eau de Toilette For Men به وب‌سایت ریحا مراجعه کرده و از بین 291 عطر و ادکلن زنانه و مردانه، رایحه دلخواهتان را خریداری کنید.

برند ایوسن لوران

عطر ایوسن لورن یکی از مهمترین برندهای فرانسوی عطر و ادکلن در دنیای عطرسازی است. این برند در ابتدا فعالیت خود را در حوزه تولید لباس و مد شروع کرده و کم کم در حوزه لوازم آرایشی و عطرسازی هم شهرت خاصی در بین مردم پیدا کرده است. برند ایوسن لوران تا به امروز بیش از ۱۵۶ عطر و ادکلن تولید و به بازار معرفی و عرضه کرده و تا سال 2021 طرفداران زیادی را به خود جلب کرده است. وب‌سایت ریحا ارائه کننده 233 نوع رایحه مختلف زنانه و مردانه از جمله Y Eau de Parfum For Men و Libre Eau de Parfum for Women Yves Saint Laurent است.

8 برند عطر محبوب و معتبر در سال 2021

برند آمواج

یکی از برندهایی که با وجود قدمت کمترش توانسته با بهترین و قدیمی‌ترین برندهای عطرسازی رقابت کند، برند امواج است. این برند در سال 1983 در کشور عربی عمان شروع به کار کرده و به دلیل این که در تهیه عطر و ادکلن‌هایش از ترکیبات سنتی و مرغوب خاورمیانه استفاده می‌کند، طرفداران زیادی را به خود جلب کرده است. اکثر عطرسازان این برند، افرادی با ملیت فرانسوی و انگلیسی بوده که عطرهایی با رایحه گرم و شیرین را با چهره‌ای سنتی و رسمی تولید می‌کنند. قیمت عطرهای برند امواج به دلیل لوکس بودن برندشان، بیش‌تر از سایر برندها بوده و برای کسانی که به عطرهای لوکس و خاص علاقه‌مندند، مناسب است. شما می‌توانید 67 نوع رایحه زنانه و مردانه متفاوتی را از این برند خاص از جمله Memoir Eau de Parfum For Men و Blossom Love Eau de Parfum For Women در وب‌سایت ریحا مشاهده و خریداری کنید.

برند باربری

بیشتر ادکلن‌های تولید شده از برند باربری به دلیل داشتن رایحه ملایم و خنک، طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است. برند باربری تاکنون بیش از 64 مدل عطر و ادکلن را با رایحه‌های گوناگون مردانه و زنانه را برای شما خانم‌ها و آقایان سخت‌پسند تولید کرده است. عطر و ادکلن‌های معروف این برند برای خانم ها و اقایان شیک پوش و جذاب مناسب بوده و با روز به روز بیش‌تر در دل مردم جا باز کرده است. هم‌چنین رایحه‌های این عطر و ادکلن‌ها دارای ظرافت و ملایمت خاصی است که اعتماد به نفستان را افزایش می‌دهد. My Burberry Eau de Toilette For Women و Mr Burberry Eau de Parfum For Men نمونه‌هایی از 68 ادکلن‌ مردانه و زنانه تولید شده این برند بوده که وب‌سایت ریحا افتخار عرضه مستقیم و باکیفیت فوق‌العاده آن را پیداکرده است.

برند شنل

یکی از شناخته‌شده‌ترین عطر و ادکلن‌ها در سراسر جهان از برند شنل بوده که در کشور فرانسه فعالیت کرده و انواع عطرها را با رایحه‌های بی‌نظیر به خانم‌ها و آقایان هدیه داده است. اولین عطر تولیدی این برند به نام CHANEL N°5 از سال 1921 وارد بازار شده که در هر دو دقیقه، یک بطری از آن به فروش رسیده است. امروزه به دلیل رایحه‌های معرکه تولید شده این برند، عطرهای شنل جزو پرطرفدارترین عطرهای موجود در دنیای ادکلن‌سازی است. فروشگاه اینترنتی ریحا عرضه کننده 97 نوع عطر و ادکلن از این برند محبوب بوده و عطرهایی همچون Coco Mademoiselle Intense Eau de Parfum For Women و Platinum Egoiste Eau de Toilette For Men را به شما معرفی می‌کند.

8 برند عطر محبوب و معتبر در سال 2021

جان کلام

امروزه با پیشرفت و تنوع روزانه تمامی محصولات، عطرها و رایحه‌های جدیدی هم وارد بازار شده که شناخت آن‌ها خالی از لطف نیست. بسیاری از افرادی که به دنبال تنوع در انتخاب عطر بوده و سلیقه‌ای خاص‌پسند دارند، حتما در جستجو بهترین و جدیدترین عطر از برندهای معتبر هستند. اگر شما هم به دنبال عطری باکیفیت و جدید از این برندهای معرکه هستید، راحتی می‌توانید با مراجعه به وب‌سایت ریحا و جستجو نام عطر و ادکلن خود، با خیال راحت بهترین و باکیفیت‌ترین نوع از عطر محبوبتان را خریداری کرده و از رایحه مدهوش‌کننده آن لذت ببرید. هم‌چنین در صورت مشاهده هرگونه اشکال در عطر، می‌توانید محصول خریداری شده را قبل از باز کردن پلمپ آن تا هفت روز پس از خرید بازگشت دهید.

پست بعدی

جشنواره مذهب امروزِ ایتالیا، میزبان ۱۰ فیلم ایرانی خواهد شد

ش سپتامبر 11 , 2021
فیلم بلند «دختر آبی» و مستند «نان مقدس» در کنار هشت فیلم کوتاه، نمایندگان سینمای ایران در جشنواره «مذهب امروز» در ایتالیا خواهند شد. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، بیست و چهارمین جشنواره فیلم «مذهب امروز» در کشور ایتالیا، میزبان نمایش ۱۰ فیلم ایرانی خواهد شد. فیلم بلند «دختر آبی» از […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000