مسکن محرومان به کجا رسید؟

مسکن محرومان به کجا رسید؟

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: سهرابی گفت: واحدهای باقیمانده مسکن محرومان تا پایان امسال به اتمام می‌رسد، زیرا بخش قابل‌توجهی از تفاهم‌نامه‌ها پایان سال ۱۳۹۹ به مدت یک سال منعقد شده است.

ساخت واحدهای مسکن محرومان تا پایان امسال به پایان می‌رسد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از وزارت راه و شهرسازی، حمیدرضا سهرابی، مدیرکل مسکن روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در خصوص تاره‌ترین آمار اتمام مسکن محرومان به ارائه توضیح پرداخت.

مدیرکل مسکن روستایی بنیاد مسکن، اعلام کرد: بر اساس برنامه‌ها و سیاست‌های بنیاد مسکن برای افرادی که تسهیلات دریافت می‌کنند اما آورده‌ای ندارند و امکان تکمیل واحدهای خود را نیز ندارند، بنیاد مسکن، در طیف‌های مختلف، برنامه‌های تشویقی، بلاعوض و قرض‌الحسنه در نظر گرفته است.

مسکن محرومان به کجا رسید؟

سهرابی ادامه داد: با سیاست‌های تشویقی بنیاد مسکن اقشار کم‌درآمدی، امکان بازسازی واحدهای خود را خواهند داشت. بر اساس برنامه‌ای که در دو سال گذشته در دولت سیاست‌گذاری شد، حدود ۱۱۵ هزار واحد مسکن محرومان تفاهم شد. برای اجرای طرح مسکن اقشار کم‌درآمدی دولت مبالغی بلاعوض تخصیص داد که تاکنون حدود ۷۱ هزار واحد با بیش از ۳ هزار میلیارد تومان بلاعوض و ۵۲۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به بهره‌ برداری رسید.

وی تصریح کرد: واحدهای باقیمانده مسکن محرومان تا پایان امسال به اتمام می‌رسد زیرا بخش قابل‌توجهی از تفاهم‌نامه‌ها پایان سال ۱۳۹۹ منعقد شد و از آنجایی که مدت تفاهم‌نامه یکساله است، تمامی واحدهای باقیمانده تا پایان امسال بهره‌برداری می‌شوند.

۲۲۳۲۲۵

پست بعدی

طرح‌های پیشنهادی دولت سایه سعید جلیلی برای استان‌ها

ج سپتامبر 10 , 2021
فارس نوشت: سعید جلیلی گفت: خوشبختانه امروز مباحث جدی و واقعی در میان نیروهای انقلابی مطرح است و این تحول رفتاری که به دنبال حل مسائل واقعی مردم است، قابل تقدیر است. سعید جلیلی در گفتگوی مجازی با جمعی از فعالان انقلابی استان فارس، گفت: خوشبختانه امروز مباحث جدی و […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000