حسن جمالی، مداح سرشناس مشهدی درگذشت

حسن جمالی، مداح سرشناس مشهدی درگذشت

فارس نوشت: حسن جمالی از مداحان سرشناس مشهد شب گذشته پنجشنبه ۱۸ شهریورماه براثر سانحه رانندگی درگذشت.

حسن جمالی مداح اهل بیت(ع) که برای مرثیه‌خوانی به شهر کاشان سفر کرده بود، در مسیر بازگشت بر اثر سانحه رانندگی درگذشت.

محمود شریفی (کمیل) از شاعران و مداحان کاشان در این خصوص نوشت: «روح ذاکر با اخلاص اهل‌بیت (حاج حسن جمالی) به ملکوت اعلی پیوست تا بر شاخسار طوبی در محضر اربابش امام حسین علیه‌السلام بخواند. نوکری که اگرچه عمری کوتاه داشت اما با تلمذ در مکتب علما و بزرگان آداب نوکری را به خوبی فرا گرفته بود و به آنچه می‌خواند اشراف داشت. فقط نمی‌خواند بلکه خود می‌گریست و روضه را می‌فهمید. مستمع با اشک او منقلب می‌شد. دارالمومنین کاشان از ایشان خاطرات فراوانی به یادگار دارد و نام و یاد او در ذهن عزاداران حسینی جاودانه می‌ماند. تقدیر الهی این‌گونه رقم خورد که در آستانه شهادت سه ساله ارباب طومار نوکری‌اش به مهر قبولی اهل‌بیت علیهم‌السلام برسد.»

۵۸۵۸

پست بعدی

ناگفته‌های تورج منصوری/ از همکاری با کیمیایی تا آشنایی با مهرجویی و شکیبایی

ج سپتامبر 10 , 2021
موزه سینمای ایران در آستانه روز ملی سینما ناگفته‌های تورج منصوری از پیشکسوتان عرصه فیلمبرداری را منتشر کرده است. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، تورج منصوری با بیان اینکه اقوامش خراسانی هستند، گفت: در تهران به دنیا آمدم و بزرگ شدم. پسر خاله ام از مشهد به تهران برای تحصیل آمده […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000