ظرفیت تولید واکسن فخرا به تولید ۵ میلیون دز در ماه خواهد رسید

ظرفیت تولید واکسن فخرا به تولید ۵ میلیون دز در ماه خواهد رسید

ایسنا نوشت: مدیر پروژه واکسن فخرا گفت: با توسعه ظرفیت کارخانه تولید واکسن فخرا به تولید ۵ میلیون دز واکسن در ماه خواهیم رسید که این ظرفیت از آبان ماه وارد مدار تولید می شود.

دکتر احمد کریمی مدیر پروژه واکسن فخرا گفت: از مرداد ماه سال جاری قابلیت تولید یک میلیون دز واکسن در ماه را پیدا کردیم و الان این مقدار واکسن تولید و در انبارها ذخیره می شود و پس از اخذ مجوز های لازم، تقدیم وزارت بهداشت خواهد شد.

مدیر پروزه واکسن فخرا تصریح کرد: زیر ساخت تولید یک میلیون دز واکسن در ماه فراهم شده است و همانگونه که در بازدید وزیر محترم دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح مطرح شد با تکمیل کارخانه ساخت واکسن فخرا، توسعه ظرفیت تولید به ۵ میلیون دز در ماه خواهد رسید و امیدواریم که این ظرفیت از آبان ماه وارد مدار شود.

وی در خصوص ثبت نام برای مرحله سوم کارآزمایی بالینی گفت: سایت ثبت نام ما از دو روز پیش شروع به ثبت نام کرده و ما در سایت fakhravac.ir پذیرای هموطنان عزیزی خواهیم بود که در فاز سوم کارآزمایی بالینی شرکت خواهند کرد.

وی تصریح کرد: هر فردی که در این فاز شرکت کند حتما واکسن دریافت خواهد کرد و افراد یکی از واکسن های فخرا یا سینوفارم را دریافت خواهند کرد که ما این واکسن ها را با هم مقایسه می کنیم.

۲۳۵۲۳۷

پست بعدی

منصور غیاث‌الدین درگذشت

پ سپتامبر 9 , 2021
ایبنا نوشت: منصور غیاث‌الدین، استاد بازنشسته دانشگاه تهران و عضو گروه واژه‌گزینی تخصصی محیط زیست و انرژی فرهنگستان زبان و ادب فارسی در ۹۲سالگی از دنیا رفت. فرهنگستان زبان و ادب فارسی با اعلام این خبر در پیامی نوشته است: «مطلع شدیم که دکتر منصور غیاث‌الدین، استاد بازنشسته دانشکده علوم […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000