ورود ۵۰ میلیون دوز واکسن کرونا به کشور تا پایان شهریور

ورود ۵۰ میلیون دوز واکسن کرونا به کشور تا پایان شهریور

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: عین‌اللهی گفت: تا پایان شهریور ۵۰ میلیون دوز واکسن کرونا به کشور وارد می‌شود.

بهرام عین‌اللهی، وزیربهداشت در جلسه بررسی روند اجرای گام پنجم طرح شهید سلیمانی اظهار کرد: طبق نظر دانشمندان، واکسیناسیون تا حدود زیادی در کنترل بیماری کرونا موثر است و زدن واکسن شدت بیماری و مرگ و میر را کاهش می دهد.

او افزود: ۲۱ میلیون دوز واکسن دپو شده داریم و فردا ۸ میلیون دوز و یکشنبه ۱۰ میلیون دوز وارد می شود. تا پایان ماه ۴۰ تا ۵۰ میلیون دوز واکسن کرونا وارد خواهد شد.

عین‌اللهی با اشاره به سرعت گرفتن روند واردات واکسن ادامه داد: زمان برای ما خیلی مهم است و باید سرعت واکسیناسیون افزایش یابد.

وزیر بهداشت یادآوری کرد: با وجود چند مرکز تولید واکسن داخلی برای آینده واکسیناسیون اطمینان قلبی داریم.

او تاکید کرد: برای واکسیناسیون عمومی نیازمند حرکت های مردمی هستیم. حرکت های مردمی و بسیجی در دفاع مقدس موفق و بی نظیر بود.

۲۳۵۲۳۷

پست بعدی

۳ نوشیدنی اعجاب‌انگیز برای کاهش سطح فشار خون

چ سپتامبر 8 , 2021
باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: متخصصان انگلیسی می‌گویند با مصرف مایعات می‌توانید سطح فشار خون خود را کاهش دهید. فشار خون یکی از خطرناکترین بیماری‌های زمینه‌ای است که در صورتی که کنترل نشود، می‌تواند عوارض جدی برای بدن به همراه داشته باشد. این بیماری خاموش در صورتی که از سوی فرد […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000