نظر یک نماینده درباره طرح تردد شبانه/ تهران را شب‌ها برای طبقه خاص اجتماعی خالی می‌کنیم

نظر یک نماینده درباره طرح تردد شبانه/ تهران را شب‌ها برای طبقه خاص اجتماعی خالی می‌کنیم

ایلنا نوشت: نماینده مردم تهران در مجلس با اشاره به طرح منع تردد شبانه بعد از شیوع کرونا تصریح کرد که این طرح تهران را در قرق طبقه اجتماعی خاص درآورده است، اما ما نباید بر تصمیمات اشتباه قبلی اصرار کنیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا،‌ علیرضا خضریان نماینده تهران در تذکر شفاهی صحن علنی امروز چهارشنبه ۱۷ شهریورماه مجلس شورای اسلامی با اشاره به طرح منع تردد شبانه بعد از شیوع کرونا اظهار داشت: مجلس باید بتواند پیگیر اجرای عدالت در کشور باشد؛ این مسئله باعث شده که شهر برای طبقه مرفه قرق شود در حالی که افراد بیمار دارند، متحمل هزینه جریمه نیز می‌شوند.

وی افزود: زمانی که فرمانده ستاد مقابله با کرونا تهران تاکید می‌کند که این طرح اصلاً قابل انجام نیست و هیچ تاثیری در وضعیت کرونا ندارد چرا ما بر آن اصرار می‌کنیم؟ کمیسیون بهداشت و درمان پیرامون این موضوع ورود پیدا کرده و گزارشی تهیه کند. تهران را شب‌ها برای طبقه خاص اجتماعی خالی می‌کنیم. اگر شب‌ها بیرون متوجه می‌شوید چه وضعیتی در شهر حاکم است نباید بر تصمیمات اشتباه گذشته اصرار کنیم.

23215

پست بعدی

دولت مجوز واردات تخم مرغ نطفه دار گوشتی صادر کرد

چ سپتامبر 8 , 2021
دولت به منظور تأمین کافی گوشت مرغ و آرامش بازار، به شرکت سهامی پشتیبانی امور دام کشور اجازه داد نسبت به واردات تخم‌مرغ نطفه‌دار گوشتی مورد نیاز کشور در قالب برنامه زمان‌بندی وزارت جهاد کشاورزی طی ۶ ماهه دوم سال ۱۴۰۰ اقدام کند. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000