واکنش سازندگان فیلم «برادران لیلا» به فهرست منتشر شده بازیگرانش در خبرآنلاین

واکنش سازندگان فیلم «برادران لیلا» به فهرست منتشر شده بازیگرانش در خبرآنلاین

روابط عمومی فیلم سینمایی «برادران لیلا» با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد هر خبری را که روابط عمومی فیلم، منتشر نکند، غیرقابل استناد است و مورد تایید سازندگان اثر قرار نمی‌گیرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، روابط عمومی «برادران لیلا»، ساخته سعید روستایی، نسبت به خبر منتشر شده درباره ترکیب بازیگران این فیلم، واکنش نشان داد.

خبرآنلاین، دیروز (دوشنبه ۱۵ شهریور) ، بخشی از فهرست بازیگران «برادران لیلا» را برای نخستین بار منتشر کرده و از آن به عنوان ترکیبی رویایی نام برده بود که دربرگیرنده ترانه علیدوستی، پیمان معادی، نوید محمدزاده، فرهاد اصلانی و سعید پورصمیمی می‌شود. در واکنش به این خبر، روابط عمومی فیلم، بدون تکذیب فهرست منتشر شده در خبرآنلاین، بیانیه زیر را منتشر کرده است:

«به دنبال انتشار اخبار گوناگون درباره فهرست بازیگران فیلم تازه سعید روستایی در رسانه‌های مختلف، اعلام می‌شود که اخبار پروژه سینمایی «برادران لیلا» تنها از طریق روابط عمومی منتشر می‌شود و اخبار متفرقه مورد تایید سازندگان نیست.
اسامی کامل عوامل و بازیگران فیلم تازهِ سعید روستایی، طی روزهای آینده منتشر خواهد شد.»

سعید روستایی پیش از این، دو فیلم موفق و پر فُروشِ سینمایی «ابد و یک روز» و «متری شیش و نیم» را در کارنامه خود ثبت کرده است.

۵۷۲۴۵

پست بعدی

نیکزاد رئیس بنیاد مسکن شد

س سپتامبر 7 , 2021
باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: حکم ریاست اکبر نیکزاد، در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی صادر شد. اکبر نیکزاد به عنوان رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی منصوب شد. اکبر نیکزاد متولد ۱۳۴۸ اردبیل، استاندار سابق استان اردبیل، استاندار اسبق کهگیلویه و بویراحمد، رئیس بازسازی ستاد تهران در زلزله بم، رئیس بنیاد مسکن […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000