تسلیت سرلشکر صفوی در پی عروج سردار جانباز سرخیلی

تسلیت سرلشکر صفوی در پی عروج سردار جانباز سرخیلی

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا در پیامی عروج سردار سرافراز اسلام سرتیپ دوم پاسدار عباس سرخیلی را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از سپاه نیوز، به مناسبت عروج آسمانی و مظلومانه سردار سرافراز جانباز عالیقدر سرتیپ دوم پاسدار عباس سرخیلی، سردار سرلشکر پاسدار سیّد یحیی صفوی دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا و رئیس پژوهشگاه علوم و معارف دفاع مقدس پیام تسلیتی صادر کرد.

متن پیام به این شرح است :
بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله وإنا إلیه راجعون
خانواده محترم سردار سرافراز و جانباز سرتیپ دوم پاسدار عباس سرخیلی
سلام علیکم
عروج ملکوتی سردار سرافراز جانباز، سرتیپ دوم پاسدار عباس سرخیلی برادر شهید محمود سرخیلی و از فرماندهان و بنیانگذاران زرهی و توپخانه سپاه و پیشکسوتان جهاد و شهادت واصل و موجب تألم خاطر گردید.

دفاع مقدس و نمایش جلوه های طلایی مجاهدت و ایثار رزمندگان اسلام و فرزندان ملت ،خصوصا مجاهدت های جانبازان سرافرازی همچون مرحوم عباس سرخیلی ، برگ زرینی بر تاریخ ملت عظیم الشان ایران است .

رشادت ها و خستگی ناپذیری این سردار شجاع و مومن در طول دوران دفاع مقدس و پس از آن در صحنه های حیات انقلاب در سپاه پاسداران چراغ راه دوستداران انقلاب اسلامی و الگویی برای نسل جوان جامعه است، بویژه آنکه عمر با برکت این سردار سرافزار معطوف خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و میهن عزیزمان و آرمان های انقلاب اسلامی گردید .

اینجانب عروج ملکوتی آن سردار سپاه اسلام و پیوستن روح آن فقید سعید به برادر شهیدش را به محضر امام زمان «عجل‌ الله‌ تعالی‌ فرجه‌ الشریف‌» و مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) و به خانواده محتر م و سایر بازماندگان ، برادر همرزم ایشان سردار حمید سرخیلی و همرزمانم در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تسلیت عرض نموده و از آستان ربوبی برای آن عزیز سفر کرده ، علو درجات و هم نشینی با حضرت اباعبدالله الحسین علیه الاسلام، صلحا و صدیقین و برای خانواده محترم و سایر بازماندگان سوگوار پاداش صابرین توأم با سلامت و سعادت مسئلت می نمایم.

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا
و رئیس پژوهشگاه علوم و معارف دفاع مقدس
سرلشکر پاسدار سیّد یحیی صفوی

23215

پست بعدی

حیدری‌فاروقی: از «اکران حقیقت» استقبال کنیم

س سپتامبر 7 , 2021
رئیس هیات مدیره انجمن تهیه‌کنندگان مستند در یادداشتی، خانواده سینمای مستند را دعوت به تماشای اکران حقیقت و ایجاد بستری برای رشد کمی و کیفی آن کرد. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، رامین حیدری فاروقی دریادداشتی درباره «اکران حقیقت» و سینمای مستند نوشت: «زندگی، کوتاه است و اسناد، فرّار! به همین […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000