پیام تسلیت مخبر به رهبر انقلاب

پیام تسلیت مخبر به رهبر انقلاب

معاون اول رییس جمهوری در پیامی درگذشت مرحوم حاج محمد خجسته را به محضر مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، دوستان و بستگان به ویژه خاندان ارجمند خجسته تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی معاون اول رییس‌جمهوری، «محمد مخبر» روز سه شنبه با با ابراز تاسف و تاثر فراوان از درگذشت مرحوم حاج محمد خجسته، نوشت: مصیبت فقدان این انسان شریف، متعهد و مردمدار که همواره در مسیر خدمت به انقلاب و نظام استوار بود را به محضر مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، دوستان و بستگان به ویژه خاندان ارجمند خجسته صمیمانه تسلیت می‌گویم و از خداوند منان برای آن فقید سعید غفران و رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان عزادار صبر جمیل و اجر جزیل مسالت می‌کنم.

23215

پست بعدی

مایکل کی‌ویلیامز، بازیگر سرشناس درگذشت

س سپتامبر 7 , 2021
مایکل کی‌ویلیامز بازیگر سرشناس آمریکایی که برای بازی در سریال پرطرفدار «وایر» شهرت داشت، در ۵۴ سالگی درگذشت. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، خبر درگذشت مایکل کی‌ویلیامز را که اخیرا برای بازی در سریال «لاوکرافت‌کانتری» نامزد دریافت جایزه امی شده بود، مدیر برنامه‌هایش تایید کرد اما اطلاعات بیشتری درباره دلیل درگذشت […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000