گام اول بررسی طرح صیانت در مجلس برداشته شد

گام اول بررسی طرح صیانت در مجلس برداشته شد

​ایسنا نوشت: روز گذشته با انتخاب نمایندگان کمیسیون های تخصصی مجلس برای عضویت در کمیسیون ویژه بررسی طرح صیانت گام اول بررسی این طرح در مجلس برداشته شد. ​

نتیجه انتخابات برگزار شده در کمیسیون های تخصصی مجلس که برای عضویت در کمیسیون ویژه بررسی طرح صیانت از فضای مجازی دارای سهمیه می باشند به شرح زیر است:

کمیسیون فرهنگی مجلس غلامرضا منتظری نماینده مردم گیلان و آق قلا، بیژن نوباوه‌وطن نماینده مردم تهران، حسین میرزایی نماینده مردم اصفهان و سیدعلی یزدی‌خواه نماینده مردم تهران را برای عضویت در کمیسیون ویژه طرح صیانت انتخاب کردند.

کمیسیون صنایع و معادن مجلس نیز رضا تقی پور انوری نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس،لطف اله سیاهکلی نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز، علی جدی ماینده مردم شیروان، مصطفی طاهری نماینده زنجان و طارم را برای عضویت در کمیسیون ویژه طرح صیانت انتخاب کردند.

کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس نیز احمد حسین فلاحی نماینده مردم همدان و مهرداد ویس کرمی نماینده مردم خرم آباد را برای عضویت در کمیسیون ویژه طرح صیانت انتخاب کردند.

کمیسیون اقتصادی مجلس نیز احمد امیرآبادی فراهانی نماینده مردم قم و رضا باقری بناب نماینده مردم بناب را برای عضویت در کمیسیون ویژه طرح صیانت انتخاب کردند.

کمیسیون برنامه و بودجه مجلس نیز الیاس نادران نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس و مهرداد گودرزوند چگینی نماینده مردم رودبار را برای عضویت در کمیسیون ویژه طرح صیانت انتخاب کردند.

غلامرضا منتظری یکی از اعضای این کمیسیون ویژه به ایسنا گفت: فعلا چینش هیات رییسه کمیسیون ویژه و زمان برگزاری اولین جلسه کمیسیون مشخص نیست و برای برآورد و تحلیل کیفیت کار کمیسیون باید منتظر انتخاب اعضای هیات رییسه کمیسیون و برگزاری اولین جلسات باشیم.

یک ماه پیش نمایندگان مجلس با بررسی طرح بر اساس اصل ۸۵ (در کمیسیون به جای صحن) موافقت کردند، اگرچه پس از مدتی با افزایش حجم انتقادات برخی از دیگر نمایندگان نسبت به این تصمیم، اقداماتی برای لغو بررسی به صورت اصل ۸۵ صورت گرفت که به نتیجه ملموسی هم منتهی نشد و بررسی طرح کماکان ۸۵ی باقی ماند.

در میان انتقاداتی که نسبت به بررسی طرح در پشت درب های بسته مطرح بود محمدباقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی مکرراً به مردم وعده داد که بررسی این طرح در کمیسیون ویژه به صورت علنی انجام خواهد گرفت.

حال که اولین گام بررسی طرح صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی با انتخاب اعضای کمیسیون ویژه آن برداشته شد باید منتظر باشیم و ببینیم اقدام بعدی یعنی انتخاب اعضای هیات رییسه کمیسیون چگونه پیش خواهد رفت.

23219

پست بعدی

درگیری خونین در بلوار امام موسی صدر قم/ بازداشت قاتل فراری

د سپتامبر 6 , 2021
ویروس کرونا واکسن کرونا آمار کرونا بوشهر خطبه های نماز جمعه شیوع کرونا گرگان کرمانشاه واکسیناسیون اردبیل تعاونی ایلام سیستان و بلوچستان خراسان رضوی

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000