سرلشکر صفوی: راهبرد دفاعی ما رصد و نابودی دشمن در مبدأ حرکتش است

سرلشکر صفوی: راهبرد دفاعی ما رصد و نابودی دشمن در مبدأ حرکتش است

ایسنا نوشت: دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا گفت: راهبرد ما در دفاع همه‌جانبه باید بر این اساس باشد که اگر هر دشمنی به شعاع ۳۰۰۰ کیلومتر از تهران قصد حرکت به سمت کشورمان را داشت، آن را در مبدأ حرکتش رصد کرده و نابود کنیم.

سرلشکر پاسدار سیدیحیی صفوی دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا که در نشست واکاوی عملیات «کمان ۹۹» در پژوهشگاه علوم و معارف دفاع مقدس سپهبد شهید سلیمانی سخن می‌گفت، با اشاره به اینکه نیروی هوایی جمهوری اسلامی ایران نیروی الهی است،افزود: بنده قبل از شروع جنگ تحمیلی در کردستان با پرسنل نیروی هوایی مانند خلبان شهید اردستانی ارتباط داشتم؛به نحوی که بعضاً کیلومترها مسیر را طی می‌کردم تا به دیدار این عزیزان خلبان بروم؛ زیرا معتقدم شجاع‌ترین و مؤمن‌ترین افراد را در جمع خلبانان داشته و داریم.

وی افزود: درباره وضعیت نیروی هوایی کشورمان نیز باید گفت که جنگ‌های آینده علیه ایران از نظر ماهیت، شدت و فناوری‌های پیشرفته تأثیرگذار است؛بر این اساس، ستاد کل نیروهای مسلح، وزارت دفاع و مجموعه نظام جمهوری اسلامی بر اساس راهبرد دشمنان منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای و پیشرفت‌های محیرالعقولی که در فناوری‌های نظامی به‌وجود آمده است، باید سیاست‌های لازم را در حوزه دفاعی اتخاذ کنند.

سرلشکر صفوی اظهار کرد: با توجه به این موضوع، باید راهبردی برای دفاع همه‌جانبه از نظام مقدس جمهوری اسلامی اتخاذ شود که اگر هر دشمنی به شعاع ۳۰۰۰ کیلومتر از تهران قصد حرکت به سمت کشورمان را داشت،آن را در مبدأ حرکتش رصد کرده و نابود کنیم؛ یعنی عمق دفاعی ما باید به شعاع ۳۰۰۰ کیلومتر از تهران باشد و در این رابطه نیازمند نیروی هوایی قدرتمندی هستیم که بتواند این مسافت را طی کند.

وی گفت: کشور و ملت ایران دارای تمدنی تاریخ‌ساز و چندین هزار ساله است؛ به همین علت می‌توانیم قدرت اول غرب آسیا شویم و برای تحقق این مهم باید نیروهای مسلح قدرتمندی داشته باشیم و در همین راستا، ارتش و سپاه قدرتمند حافظ این ملت خواهند بود.

23215

پست بعدی

زالی: حجم بالایی از واکسن‌های وارداتی در حال ورود به مراکز است

د سپتامبر 6 , 2021
ایرنا نوشت: فرمانده ستاد عملیات مدیریت کرونا در کلان شهر تهران با اشاره به خبرهای بسیار خوب از حجم بالای واکسن های وارداتی کرونا گفت: حجم بالای واکسن های وارداتی در حال ورود به مدار واکسیناسیون کشور است. علیرضا زالی روز دوشنبه در حاشیه راه اندازی مرکز تجمیعی واکسیناسیون بیمارستان […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000