مجید انصاری: بحثی درباره استعفای آملی لاریجانی از ریاست مجمع تشخیص مصلحت نظام مطرح نیست

مجید انصاری: بحثی درباره استعفای آملی لاریجانی از ریاست مجمع تشخیص مصلحت نظام مطرح نیست

اعتمادآنلاین نوشت: عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام می‌گوید که استعفای آملی لاریجانی از شورای نگهبان ارتباطی با ریاست ایشان بر مجمع تشخیص نداشته و بحثی در مورد استعفای او از این مجمع طرح نشده است.

مجید انصاری، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، ارتباط استعفای آملی لاریجانی از عضویت در شورای نگهبان و ریاست او بر مجمع تشخص مصلحت نظام را رد کرد و این ۲ موضوع را بی‌ارتباط شمرد.

او تاکید کرد که «این ۲ جایگاه قطعاً ارتباطی به هم ندارند» و گفت: ایشان در هفته‌های اخیر به صورت مستمر در جلسات مجمع تشخیص حضور یافته و ریاست‌شان بر مجمع تداوم داشته است.

انصاری همچنین افزود: این ۲ جایگاه هیچ ارتباطی با هم ندارند، ایشان بنا بر هر دلیلی از عضویت در شورای نگهبان استعفا کرده، اما خلل یا تعللی در روند حضورشان در مجمع تشخیص رخ نداده است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام راجع به طرح مباحثی درباره احتمال کناره‌گیری آملی لاریجانی از سمت ریاست این مجمع و عزیمت به نجف نیز توضیح داد: بحثی درباره استعفای آملی لاریجانی از ریاست مجمع تشخیص مصلحت نظام مطرح نشده و در میان نیست.

23219

پست بعدی

دو اولویت مهم دولت از زبان معاون پارلمانی/ امیدواریم وزرا به وعده های خود عمل کنند

ی سپتامبر 5 , 2021
فارس نوشت: معاون رئیس جمهور در امور مجلس گفت: اولویت دولت در این روزها بحث سلامت و معیشت مردم است. وزرا به محض رای اعتماد کار خود را شروع کردند و با شناختی که از این وزرا داریم؛ هر برنامه‌ای در مجلس به نمایندگان ارائه دادند، عمل خواهند کرد و […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000