سردار ایرانی عنوان کرد: تشکیل ۴ قرارگاه بهره گیری از منابع انسانی و تجهیزاتی در نداجا

سردار ایرانی عنوان کرد: تشکیل ۴ قرارگاه بهره گیری از منابع انسانی و تجهیزاتی در نداجا

ایسنا نوشت: فرمانده نیروی دریایی ارتش به همراه جمعی از فرماندهان این نیرو در گیلان، با آیت الله فلاحتی نماینده ولی فقیه در این استان دیدار کرد.

امیر دریادار شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش در این دیدار از تشکیل ۴ قرارگاه برای مدیریت و بهره گیری بهینه از منابع انسانی، فنی و تجهیزاتی در نیروی دریایی خبر داد و افزود: این قرارگاه‌ها دو هدف مهم را در قالب دفاع از مرزهای آبی و اقتصادی کشور دنبال می‌کنند تا به بهترین شکل ممکن، از منافع ملی در شرایط سخت تحریمی دفاع و فشارهای مذبوحانه‌ی دشمنان بی اثر شود.

امیر دریادار شهرام ایرانی همچنین تلاش برای ایفای بهینه‌ ماموریت‌های محوله در این نیرو را پاسخ شایسته ای به اعتماد فرمانده کل قوا عنوان کرد.

آیت الله فلاحتی نماینده ولی فقیه در دیدار فرمانده نیروی دریایی ارتش ضمن تقدیر از دستاوردهای ارزشمند این نیرو در حوزه‌ تجهیزات و فنون دریایی، گفت: اتکاء به این سرمایه‌های عظیم موجب شده ناوگانهای مختلف نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور فعالانه و موثر در آب راه‌های بین المللی، ضمن حفظ امنیت و اقتدار، نقش بهینه ای در روند جنگ اقتصادی با زیاده خواهان عالم ایفا کنند.

وی دستاوردهای نظامی و فنی نیروی دریایی ارتش پس از انقلاب را در مقایسه با گذشته بسیار پیشرفته و قابل افتخار دانست و تصریح کرد: این مهم در بستر حفظ روحیه‌ی خودباوری و استقلال حاصل شده و نشان داده که اعتماد به جوانان مستعد و صاحب ذوق این سرزمین هر کاری را ممکن می‌سازد.

آیت الله فلاحتی در ادامه، میدان دادن به جوانان در روند مدیریت و فرماندهی نظامی را، عامل پیشرفت و ترقی دانست و اضافه کرد: منطق ایجاب می‌کند که در حوزه‌ نظامی، جوانان در صف و باتجربه‌ها در ستاد باشند تا حرکت در مسیر اقتدار و تعالی تسریع شود.

23219

پست بعدی

سریال «جشن سربرون» به کنسولگری انگلیس رسید

ی سپتامبر 5 , 2021
مجتبی راعی، کارگردان «جشن سربرون»، هفته آینده، فیلمبرداری بخش‌هایی از این سریال را که مرتبط با کنسولگری انگلستان است، در شهرک سینمایی غزالی آغاز می‌کند. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، گروه تولید مجموعه «جشن سربرون» با انجام فیلمبرداری بخش‌های کمپ انگلیسی‌ها و چاه حفاری نفت، هفته آینده در شهرک غزالی مستقر […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000